امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

هفته بد جنوب

یاران سبز_ مرتضی خضری: هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در شهرهای بوشهر، اردکان، سمنان و ساری انجام شد. سه نماینده استان بوشهر در این هفته هیچ امتیازی به دست نیاوردند. در بوشهر و در ورزشگاه گردشگری بوشهر، پارس جنوبی صدرنشین گروه اول که تا این هفته هیچ امتیازی نداده بود ۵ بر ۳ مغلوب شاهین خزر رودسر شد. در ساری هم گلساپوش یزد صدرنشین گروه دوم با مشکل روبرو شد اما با ۱ امتیاز ساری را ترک کرد. شهریار ساری و گلساپوش در وقت قانونی و اضافی به نتیجه مساوی ۵ بر ۵ تن دادند. پاس گناوه که به سمنان سفر کرده بود ۷ بر ۶ مغلوب سپاهان سمنان شد. در اردکان یزد، دریانوردان بوشهر حرفی برای گفتن نداشت و ۷ بر ۱ مغلوب ایفا شد. دو تیم فرش حداد اصفهان و شهرداری بندرعباس در این هفته استراحت داشتند.

  • در بوشهر، پارس جنوبی بوشهر اولین شکست خود را در لیگ چهاردهم تجربه کرد. این تیم که میزبان شاهین خزر رودسر بود در غیاب محمد جواد خسروی سنگربان اول خود ۵ بر ۳ مغلوب شد. پارس در نیمه نخست با گل مصطفی کیانی پیروز به رختکن رفت اما در نیمه دوم دو تیم در عدد ۲ مساوی شدند. گل پارس در نیمه دوم حاصل ضربه مجتبی نجفی بود و برای میهمان هم بهنام علیزاده و حسن عبدالهی گلزنی کردند. در نیمه سوم برتری با شمالی‌ها بود. آیدین تشنه‌کام، محسن فکوری و حسین نجفی گلزنان شاهین در نیمه سوم بودند. با این نتیجه شاهین خزر رودسر امیدوار به صعود شد.

عبدالهی هم مربی بود و هم بازیکن و روز خوبی هم داشت. بهترین نتیجه این هفته را شاهین خزر گرفت.

  • ایفا برای صعود می‌جنگد. این تیم در اردکان ۷ بر ۱ دریانوردان بوشهر را شکست داد. در نیمه نخست و در همان ابتدای بازی موحد محمدپور ۳ بار دروازه دریانوردان را باز کرد. محمدپور زننده گل چهارم ایفا هم بود. تایم اول با اقتدار ایفا تمام شد. در تایم دوم هم خبری از گلزنی شاگردان طیب‌نژاد نبود اما جواد نیکنام برای ایفا گلزنی کرد. در وقت سوم احمدرضا یوسفی تنها گل دریانوردان را زد اما این گل هم دو بار پاسخ  گرفت. سیدمحمود موسوی و علیرضا آزادی زننده گل‌های ششم و هفتم ایفا بودند.
  • شهریار ساری چند ثانیه کم آورد تا پیروزی را از دست بدهد. شهریار که میزبان گلساپوش یزد بود تا لحظات پایانی بازی ۵ بر ۴ پیش بود اما گل جواد دهقانی‌زاده بازی را مساوی کرد و در ضربات پنالتی هم میزبان کاری از پیش نبرد.

شهریار با شروع بازی طوفانی ظاهر شد و سه گل زد. محمد مرادی چهره برتر این بازی هر سه گل میزبان را در شروع بازی به ثمر رساند. قبل از سوت پایان وقت اول سیدمهدی میرجلیلی و مصطفی دهقانی نتیجه را ۳ بر ۲ کردند. در تایم دوم ابتدا مهدی شیرمحمدی برای گلسا گلزنی کرد و حامد باباجان‌پور هم گل چهارم شهریار را زد. در وقت پایانی شیرمحمدی نتیجه را مساوی کرد اما محمود علیجانی باز هم شهریار را پیش انداخت. این گل تا ثانیه‌های پایانی هم پا برجا بود ولی دهقانی‌زاده نگذاشت آب خوش از گلوی میزبان پایین برود. در وقت اضافی نتیجه پا بر جا باقی ماند و کار به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی یک امتیاز بازی به گلساپوش رسید.

جلال اسماعیلی سرمربی شهریار از قضاوت داوران گلایه داشت و گفت: عامل اصلی شکست شهریار، داوران بودند. قضاوت بسیار بد داوران سه امتیاز را از ما گرفت.

  • سپاهان سمنان در سمنان به سختی از پاس گناوه گذشت. دیدار سپاهان سمنان و پاس گناوه ۷ بر ۶ به سود میزبان به اتمام رسید. این نتیجه وضعیت پاس را برای ماندن در لیگ سخت کرد. پاس در مقابل سپاهان روز خوبی داشت اما این خوبی امتیازی نداشت. این بازی با گل محمود مسعودی‌نیا آغاز شد اما چهار گل از امیر خزایی، علی درویشی و اسحاق مطهری‌نژاد(۲ گل) تمام رشته‌های پاس را پنبه کرد. در وقت دوم زمین در اختیار پاس بود. سه گل از محمدامین صیادی، مهدی تندسر و جعفر غلامی تعادل را در نتیجه برقرار کرد. در تایم سوم باز هم مطهری‌نژاد گلزنی کرد اما این گل را هم مسعودی‌نیا پاسخ داد. در ادامه دو گل از علی درویشی و مطهری‌نژاد شرایط را برای سه امتیاز میزبان جفت و جور کرد. فشار زیاد پاس در دقایق پایانی یک گل داشت و یک بار هم داور چشم خود را بر روی خطای پنالتی بست تا پیروز این بازی سپاهان باشد.
  • مطهری‌نژاد با ۱۲ گل در صدر جدول گلزنان است.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *