امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مرگ یکی از بهترین‌های تاج گناوه را به آغوش کشید/حسن بهرسی دنیا را ترک کرد

مرگ یکی از بهترین‌های تاج گناوه را به آغوش کشید
حسن بهرسی دنیا را ترک کرد

❇یاران سبز- مرتضی خضری: هفدهمین روز از آبان ۱۴۰۰ هم برای ورزش گناوه روز تلخی بود. حسن بهرسی مدافع تاج، آزادی و منتخب گناوه بر اثر سانحه رانندگی از زندگی جدا شد.

خط دفاع تاج گناوه در دهه ۵۰ و ۶۰ زیاد تغییر کرد اما یک مهره همیشه ثابت داشت. حسن بهرسی از روزی که آمد تا روزی که رفت در خط دفاعی تاج و آزادی گناوه مهره کلیدی بود‌.

حسن بهرسی در بیستمین روز از شهریور سال ۱۳۳۸ به دنیا آمد. تاجی به دنیا آمد و تاجی از دنیا رفت. حسن بهرسی در روستای مال خلیفه‌ای به دنیا آمد. مانند ماموران سیا همیشه در تعقیب توپ بود. در زمین خومه‌زار با علی فتوت، غلامرضا زارعی، امراله سرداری، غلامحسین الهی، خلیل رنجبر، امان‌الله سرداری ،امان الله بهرسی ،ابراهیم بهرسی ،عبدالرضا زارعی، کریم سرداری و علی حیدری هم بازی شد. مدافع باهوش روستا خیلی زود سر از شهر در آورد. حسن زارعی مرد پرنفوذ تاج دست حسن بهرسی را گرفت و به اردوی تاج تحویل داد. بهرسی به تاج آمد و هرگز از تاج نرفت. حسن بهرسی به مرور اما خیلی زود پخته شد و تبدیل به ستون تاج و آزادی شد.

کنترل توپ‌های بی‌نقص و نفوذهای عالی از بهرسی بازیکن تاپی ساخت و راهی منتخب گناوه شد.

حسن بهرسی وقتی از فوتبال خداحافظی کرد از فوتبال جدا نشد و در پیشکسوتان گناوه ادامه داد. مرد تاجی در هفدهمین روز از آبان ۱۴۰۰ بر اثر سانحه رانندگی از دنیا رفت.

عکس: سروش افتخاری
آرشیو: مرتضی خضری

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *