امروز: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مسابقات فوتبال ساحلی کشور در رده سنی امید

یاران سبز- مرتضی خضری: فوتبال ساحلی در دو شهر بوشهر و گناوه جایگاه ویژه‌ای دارد. بوشهر رکن اصلی ساحلی کشور است و گناوه هم در فوتبال ساحلی جایگاه دارد. شکوفایی مداوم استعدادها و عملکردهای خوب تیم‌ها، فوتبال ساحلی استان بوشهر را دارای اعتباری ویژه کرده است.

مسابقات فوتبال ساحلی کشور در رده سنی امید در حال برگزاری است. در این رده ۲۵ تیم شرکت داشتند که پس از انجام دو مرحله، چهار تیم پارس جنوبی بوشهر، پاس گناوه، صدرشیمی یزد و فرش حداد اصفهان به دور پایانی رسیدند. حضور دو تیم از استان بوشهر در مرحله پایانی رده سنی امید نشان می‌دهد فوتبال ساحلی استان بوشهر دارای استعداد است که با اندکی تقویت همه را جا خواهد گذاشت.

▪پاس گناوه در حالی به دور پایانی رسید که دست مرتضی گاوداری چندان هم پر نبود. پاس چند مهره کلیدی داشت اما تعداد کم بازیکنان وضعیت تیم را خطرناک کرده بود. گاوداری و حیدر پورفرهاد روزهای سختی را پشت سر گذاشتند تا نماینده گناوه در جمع چهار تیم برتر کشور دیده شود.

نماینده گناوه در درون دروان سه سنگربان داشت.
▪میعاد حسینی‌زاده اولین بار ساحلی را تجربه می‌کرد اما در بی‌تجربگی هم خوب بود.
▪امید نیک‌نام کم بود ولی هر وقت بود با واکنش‌های خود همه را غافلگیر می‌کرد.
▪امیرحسین عاشوری باتجربه‌ترین سنگربان پاس و یکی از بهترین‌های این رده سنی ست. عاشوری که تجربه بسیار خوبی در لیگ برتر دارد بازی با پا را حفظ است و یکی از بهترین‌های پاس بود‌.
▪مهدی حیدری بعد از چند سال بازی در فوتبال ساحلی حالا تبدیل به مدافعی تمام عیار شده است. خوب دفاع می‌کند و به موقع در خط حمله گل می‌زند.
▪علی‌رضا مظفری برای اولین بار به ساحلی آمد و خیلی زود با ساحلی به ساحل آرامش رسید.
▪محمد بویراحمدی از آینده‌دارهای ساحلی‌ست. بویراحمدی ساحلی را خوب بازی می‌کند و جا برای بهتر شدن دارد.
▪علی عشایری با بازوبند کاپیتانی به دنبال شرایط بهتر است. از عشایری انتظار بیشتری می‌رود.
▪امیرمحمد موسوی‌نسب همه فاکتورهای بهتر شدن را دارد. انگیزه دارد و توانایی رسیدن به بهترین جایگاه را نیز دارد. موسوی نسب راه دشواری در فوتبال ساحلی ندارد. موسوی‌نسب بازیکن رده سنی جوانان است اما در امیدها امید پاس است.
▪احمد منصورزاده شناخته شده‌‌ترین بازیکن پاس در رده سنی امید است. گلزنی تمام عیار که دروازه تیم ملی را چند بار دیده است. عملکرد منصورزاده آرامش را به پاس هدیه می‌دهد.
▪در کنار مربیان و بازیکنان، سالم قائدی قرار داشت، قائدی تمام قد ایستاد و وضعیت را سروسامان داد تا پاس به نتایج دلخواه برسد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *