امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سند تحول شهرداری‌های استان بوشهر مستند به بیانیه گام دوم انقلاب تدوین شد

هوشنگ رستم پور شهیدی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: براین اساس سمت‌ و سوی حرکت ما نیز حرکت راهبردی است تا شعار گام تمدن ساز، شهرداری مردمی و شهر متعالی عملیاتی و نهادینه شود.

وی بیان کرد: بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی نسخه جامعی از واقعیات کنونی و چشم‌اندازی از آینده کشور است و باید مبنای سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های تحول‌گرا برای تعالی شهرها قرار بگیرد و سند چشم انداز و تحول شهر نیز مستند به بیانیه گام دوم انقلاب خواهد بود.

رستم پور شهیدی اضافه کرد: با مبنا قرار دادن این نقشه راه، شهرداری‌های استان در راستای اجرای شعار سال ۱۴۰۱ تلاش مضاعف و عملی کرده و گزارش عملکرد روشنی از خدمت حوزه عمل خود برای مردم باید ارائه دهند.

وی ادامه داد: شهرداری‌ها باید در بخش‌ها و حوزه های فعالیتی به برنامه‌های دانش‌بنیان توجه کنند و با سازمان‌های مختلف علمی و بویژه دانشگاه ارتباط تنگاتنگی داشته باشند تا با رویکردی مساله‌محور ماموریت‌ها و برنامه‌های دانش‌بنیان هر شهر و شهرداری به طور دقیق مشخص و معین شود و بر این اساس هسته‌های دانش‌بنیان راهکارهای پیشبرد کارها و رفع مشکلات را تدوین کنند.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: انجام و پیشبرد امور بر اساس الگوهای دانش‌بنیان شاخص‌های اصلی ارزیابی شهرداران و شهرداری‌های استان در سال جاری است و از الگوهای دانش‌بنیان نیز باید در همه زمینه ها بیشتر استفاده کرد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *