امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

با اخراج بازیکن استقلال نفس کشیدیم/ ترسیدم اعتراض کنم!

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی حسینی بعد از پایان بازی پیکان مقابل استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر که با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد، گفت: بازی با کیفیتی بود. مقابل یکی از آماده ترین و بهترین تیم های ایران قرار گرفتیم. با توجه به حضور تماشاگران در استادیوم، شور و حال خوبی حاکم بود. در نیمه اول هم که استقلال ۱۱ نفره بود، دو سه موقعیت خوب داشتیم و کمترین فرصت را به حریف دادیم.

وی اظهار کرد: بعد از اخراج بازیکن استقلال، آنها دیگر آن پِرس شدید را نداشتند و تیم ما نفس کشید. در نیمه دوم خیلی موقعیت درست کردیم ولی بچه ها از آن استفاده نکردند. تیمی که ۱۰ نفره باشد امکان دارد به ما ضربه هم بزند. باید بچه های ما آنقدر تجربه داشته باشند که قدر موقعیت ها را بدانند. از اول فصل این مشکل را داشتیم. جا دارد به تمام بازیکنان تبریک بگویم که مقابل یکی از بهترین تیم های ایران آبرومند بازی کنند.

سرمربی پیکان در خصوص اعتراضاتش به داور در نیمه نخست تاکید کرد: من فقط در ۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه اول اعتراض کردم. صحنه هایی که داور خطا گرفت و نگرفت اشتباه بود اما بعد از آن ترسیدم اعتراض کنم. داور، داور جوان و سالمی بود و امیدوارم این بازی هم برایش تجربه خوبی شده باشد.

حسینی درباره حضور تماشاگران استقلال در ورزشگاه و پرتاب اشیا به سمت او، گفت: تماشاگران مزه فوتبال هستند و شور و حال خوبی دادند. ایرادی ندارد؛ اگر چند چیز هم سمت ما پرتاب کردند ایرادی ندارد؛ اما نشانه گیری خوبی نداشتند!

وی در خصوص تقابل هایش با استقلال که در نهایت امروز منجر به کسب یک امتیاز از این تیم شد، تصریح کرد: این خاصیت تیم جوان است. وقتی تیم جوانی دارید، پیشرفت می کنید. مشکل ما نیم فصل بود که یکی، دو بازیکن خوب را از دست دادیم. بازیکنی که چهار گل زده بود و چهار پاس گل داده بود را از دست دادیم. نتوانستیم جایگزین هم کنیم. این ضربه بدی بود که بازیکن خوبمان را به تیم رقیب دادیم. این ممکن است در مربیگری من هم تاثیر بگذارد.

سرمربی پیکان درباره اخراج بازیکن استقلال گفت: این اخراج صد درصد تاثیرگذار بود. استقلال در ورزشگاه آزادی جوری پرس می کند که نمی توان از عقب بازی کرد. البته تا وقتی که استقلال ۱۱ نفره بود هم خوب بودیم و روش دیگری داشتیم ولی نمی توانستیم از پرس خارج شویم. باید فیلم بازی را ببینیم. من از صحنه دور بودم ولی بازیکن ما از مدافع استقلال عبور کرد و او هم خطا کرد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *