امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

بحران کرونا دامن حریف ایران را هم گرفت/ سومین بازیکن کُره خط خورد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی که روز پنجشنبه این هفته و در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار می‌شود، تحت تاثیر ابتلای بازیکنان دو تیم به ویروس کرونا قرار گرفته است.

فدراسیون فوتبال ایران تا امروز دوشنبه تایید کرده است که مهدی طارمی، سامان قدوس و علیرضا جهانبخش سه لژیونر ایران به دلیل ابتلا به کرونا، قادر به همراهی تیم ملی در دیدار روز پنجشنبه نیستند.

اوضاع اما در تیم کره جنوبی هم چندان مناسب به نظر نمی‌رسد و تعداد مبتلایان به کرونا در این تیم رو به افزایش است.

پیش از این تست «جئونگ وو یئونگ» هافبک ۲۲ ساله باشگاه فرایبورگ آلمان مثبت شده بود و کره نمی‌تواند از این بازیکن مقابل ایران استفاده کند.

امروز و همزمان با شروع تمرینات کره جنوبی دو بازیکن دیگر کره جنوبی از لیست این تیم برای دیدار با ایران کنار رفته‌اند و نفرات جدیدی به جای آنها دعوت شده‌اند.

«کیم جین – کئو» بازیکن تیم جئونبوک هیوندای یکی از این نفرات بود و به جای او «کو سئونگ بئوم» به تیم ملی کره جنوبی اضافه شد.

عصر امروز دوشنبه فدراسیون کره جنوبی رسماً خبر داد «نا سانگ هو» مهاجم تیم اف‌سی سئول به دلیل ابتلا به کرونا از لیست تیم این کشور کنار گذاشته شد. جایگزین سانگ، هم تیمی او در تیم سئول یعنی «چون یونگ ووک» است.

رسانه‌های کره جنوبی پیش بینی کرده‌اند تعداد نفرات بیشتری از تیم ملی این کشور به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند چرا که این ویروس طی یک هفته گذشته بعضی از دیدارهای لیگ کره جنوبی را هم تحت تاثیر قرار داده بود.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *