امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

در سخت‌ترین گروه لیگ قهرمانان هستیم/ بازی سختی با الاهلی داریم

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان با شباب الاهلی امارات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما و الاهلی در بازی قبل به تساوی رسیده‌اند. شاید روی کاغذ همه فکر می‌کردند تیم الاهلی می‌تواند آهال ترکمنستان را راحت شکست بدهد ولی از روز اول گفتم گروه ما سخت‌ترین گروه مسابقات است. تیم‌های این گروه به هم نزدیک هستند و سخت‌ترین گروه برای صعود است. امیدوارم حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

سرمربی فولاد ادامه داد: می‌دانیم بازی سختی با تیم پرمهره و قدرتمند الاهلی داریم. از فوتبال امارات شناخت دارم و می دانم بازی سختی است. الاهلی همیشه از تیم‌های خوب امارات است. امیدوارم فردا یک بازی خوب انجام بدهیم و حداکثر امتیاز را بگیریم؛ مثل بازی قبل که نشان دادیم می‌توانیم هر حریفی را با هر قدرتی تحت فشار قرار بدهیم. نیاز به تمرکز و بیشترین تلاش برای رسیدن به موفقیت داریم.

نکونام یادآور شد: برای این بازی باید تیم ما بهتر باشد و آماده‌تر بشود. همیشه بازی اول سخت است. چیزی که برایم جالب بود این بود که ما ساعت ۲۰:۱۵ بازی کردیم که هوا گرم بود و رطوبت زیادی داشت اما داور وقت استراحت نداد. برای مسابقه بعد که دیرتر هم بود و خودم برای تماشای آن به ورزشگاه رفتم، زمان استراحت گرفتند. برایم جای تعجب داشت. از مسئولان خواهش کردیم شرایط برای همه تیم‌ها یکسان باشد. می‌دانیم در یک تورنمنت نیاز به چند بازی و چقدر استراحت داریم و چه چیزی اهمیت خاصی دارد. بازی اول برای ما تمام شد. از نقاط ضعف برای بهتر شدن استفاده کردیم و نقاط قوت را شناسایی کردیم. نیاز به گذر از بدشانسی هم داریم.

همچنین عارف آقاسی بازیکن تیم فولاد هم در این نشست خبری گفت: الاهلی یک تیم حرفه‌ای است و بازیکنان خوب خارجی دارد و حریف سخت و دشواری است. در بازی با الغرافه می‌توانستیم برنده بشویم. نشان دادیم تیم همدلی هستیم. بازی‌های اول نشان داد گروه سختی برای صعود است ولی شانس ما بیش از سایر تیم‌ها است.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *