امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

طرح ارتقا شغلی کارکنان شهرداری‌ها در استان بوشهر عملیاتی می‌شود

به گزارش ایرنا، هوشنگ رستم پور شهیدی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: برابر مصوبه ابلاغ شده تشکیل هیأت ممیزه در استانداری‌ها برای بررسی و تصویب ارتقا شغلی مشمولان در شهرداری‌های با جمعیت کمتر از یک میلیون نفر تا سطح ارشد و خبره شامل معاون هماهنگی امور عمرانی استان، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استان و یک شهردار به انتخاب شهرداران استان و نیز  یک نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی است‌.

وی بیان کرد: اکنون استان بوشهر در آخرین مراحل اجرایی برای انتخاب نماینده شهرداران است.

رستم پور شهیدی ادامه داد: این هیأت ممیزه پس از پایان رسیدگی و اجرای قانون ایثارگران تا اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: تشکیل هیأت ممیزه برای بررسی و تصویب ارتقا شغلی مشمولان در شهرداری‌های سراسر کشور در سطح عالی در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور  با ترکیب اعضای مشخص برابر مصوبه است.

 رستم‌پور شهیدی افزود: در مجموع چهار هزار و ۹۱۴ نفر در شهرداری‌های استان بوشهر مشغول خدمات رسانی به شهروندان هستند که حدود ۳۰ درصد تحصیلات کارشناسی و بالاتر دارند.

وی عنوان کرد: اجرای احکام افرادی که با طرح مزبور تطبیق وضع داده می شوند، از تاریخ استحقاق آنان برای بهره‌مندی از مزایای طرح است که هیأت ممیزه با رعایت سایر مقررات مربوط تعیین  و برای ارتقا به سطوح بالاتر حداقل چهار سال باید در هر سطح توقف داشته باشد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *