امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نمایشگاه هنرهای تجسمی در نگارخانه سوره بوشهر گشایش یافت

به گزارش ایرنا، مدیر حوزه هنری استان بوشهر با اشاره به زمان برگزاری نمایشگاه که از امروز تا ۲۷ فروردین ماه از ساعت ۹ تا ۱۳ پذیرای علاقه‌مندان است، گفت که آثار عرضه شده در نمایشگاه با هدف بیان ماهیت و ابعاد هنر انقلاب اسلامی به نمایش عموم گذاشته شده است .

امید پارسایی فر با یادآوری اینکه آثار نمایشگاه در نوبت‌های عصر نیز در برخی از مساجد سطح شهر به نمایش گذاشته می شود، افزود: ۳۰ پوستر حاضر در نمایشگاه توسط هنرمندان مطرح با گرافیک برجسته طراحی‌شده که عمده آنها نیز برگرفته از سخنان و نوشته‌های شهید مرتضی آوینی است.
به گفته وی در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان اسماعیل خدابنده، علیرضا حصارکی، فرهود مقدم، سپیده حسین جواد بونس رجبی، زهرا دباغ زاده، علی زیارانی، محمود بازدار، آزاده قربانی، محمدحسین مویدی، مهدیه قاسمی، امیر گل محمدی، زینب ربانی خواه حامد مغروری، سید محمدرضا میری، مصطفی برجی، حمید قربانپور، علیرضا ذاکری، صابر شیخ رضایی، محمد روح‌الامین، فاطمه طیوب، یونس رجبی، محمدحسین نقشینه، مجتبی مجلسی، حسین چمن خواه مهران پندار، دانیال فرخ، خمسه نهایی و وحید یعقبلو به نمایش گذاشته شده است.
مدیر حوزه هنری استان بوشهر یادآور شد: در هفته هنر انقلاب همچنین کاروان هنر انقلاب با حضور هنرمندان از دلوار مزار هنرمند مقاومت همایون شهنواز و خانه رئیسعلی تا دیار دیر مزار خلیل عمرانی برپا خواهد شد.
پارسایی‌فر ادامه داد: دیدار هنرمندان هم‌استانی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و استاندار، نصب تندیس شهید آوینی در یکی از میادین شهر و نواختن زنگ هنر انقلاب اسلامی در یکی از مدارس از جمله برنامه‌های هفته هنر انقلاب در استان بوشهر است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در دو سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی برنامه تقدیر از هنرمندان استان بوشهر برگزار نشده، این آیین امسال باشکوه برگزار خواهد شد.
ویژه برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی از ۲۰ تا ۲۷ فروردین به اجرا در می‌آید.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *