امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۲ هزار و ۲۸۹ کلاس برای گردشگران نوروزی بوشهر ساماندهی شد

به گزارش ایرنا، علی موحدی روز چهارشنبه در جریان بازدبد از ستاد اسکان فرهنگیان و مدارس دیلم افزود: با وجود اینکه در روزهای پایانی سال دستور اسکان صادر شد، اما با توجه به دستور وآماده باش استاندار بوشهر قبل از این تاریخ بصورت نسبی آمادگی لازم را داشتیم.

وی اظهارکرد: حجم خدمات ارائه به هموطنان در این چند روز فوق العاده بوده است و کاستی‌هایی که وجود دارد بخاطر عدم ظرفیت ها است.

موحدی ادامه داد: روزانه بیش از ۲۰ هزار نفر از هموطنان در ستادهای اسکان اموزش و پرورش استان بوشهر پوشش داده می شوند.

وی افزود: شهری چون دیلم با ۲۵ هزار نفر جمعیت، روزانه بیش از ۱۰۰هزار گردشگر  وارد آن می شود که با همکاری دستگاه‌های مختلف ستاد تسهیلات امیدواریم بهترین خدمات را به آنها ارایه دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از همه ظرفیت ها برای استقبال و پذیرایی بهینه از مسافران و گردشگران نوروزی در استان بوشهر استفاده می شود.
موحدی بر تسهیل خدمت رسانی به فرهنگیان تاکید کرد و  افزود: با نظارت مستمر در  راستای رعایت مقررات و شیوه نامه‌های بهداشتی در تلاش هستیم تا تجربه اقامتی ایمن و همراه با سلامتی را برای مسافران نوروزی ایجاد کنیم.
وی افزود:  فرماندار دیلم توانمند، جهادی و انقلابی است که می‌تواند در بیشتر مشکلات کارگشا باشد و حضور ما تنها در دیلم برای تقدیر و خسته نباشید به همکاران است.

موحدی بیان کرد: شهرداری‌ها فضای بهتری برای کمک دارند و باید بیشتر همکاری کنند و شوراها باید آزادی عمل بیشتری به شهرداران دهند تا مشکلی پیش نیاید.

فرماندار دیلم گفت: وقتی همدلی در  مجموعه باشد کار انجام خواهد شد و  این مهم در شهرستان دیلم وجود دارد.
ناصر کشاورزی افزود: باتوجه به حجم زیاد جمعیت گردشگر، اسکان و خوابگاه مسافران در روستاها سوق داده شود تا باعث رونق و معرفی بیشتر  این مناطق شود.

وی بیان کرد: جمعیت چند برابری شهرستان با توجه به حجم امکانات و  ظرفیت شهرستان قابل پیش بینی بود و باید تلاش کنیم خاطره شیرینی در ذهن مسافران و گردشگران به یادگار بماند.

فرماندار دیلم گفت: از خصوصیات خوب شهرستان، بازار تجاری آن است که بهترین اجناس به وفور یافت می‌شود و از این ظرفیت باید استفاده بهینه صورت گیرد.
وی افزود: مشکلات و تنگناهایی وجود دارد که در پایان سفرهای نوروزی  با آسیب شناسی برای سال بعد حل خواهد شد.
مدیر آموزش و پرورش دیلم اظهارداشت: اسکان فرهنگیان نوروزی از دو هفته پیش در این شهرستان شروع شده است.

محمدمهدی محسنی افزود: با تمام بضاعت و توان شهرستان، نسبت به اسکان هموطنان اقدام شده و تا امروز رضایت گردشگران و مسافران را درپی داشته است.

شهرستان دیلم از نقاط گردشگرپذیر استان بوشهر است.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *