امروز: ۰۱ آبان ۱۴۰۳

نخستین باشگاه تکواندو روستایی استان بوشهر افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس هیات تکواندو استان بوشهر روز شنبه در این آیین گفت: باشگاه سپهر با مدیریت پیشکسوتان تکواندو احمد سلطانی و حسنیه حمیدیان در دو بخش آقایان و بانوان آغاز به کار کرده است که ظرفیت پذیرایی ورزشکاران پنج روستا اطراف با جمعیت بالغ بر ۵ هزار نفر سکنه را دارا است.

سید جلال سید مردانی افزود: باتوجه به استعدادی بسیار خوب در نسل جوان و پیشینه موفقیت‌های گوناگون در رویداهای مختلف بویژه در رده های پایه، توسعه و سرمایه گذاری در بعد قهرمانی این رشته در استان بویژه در روستاها از برنامه‌های اصلی هیات تکواندو استان بوشهر است.

وی ادامه داد: در این راستا می‎طلبد مسئولان با هدف حمایت از ورزش قهرمانی در کنار و همگام با هیات تکواندو استان باشند.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان بوشهر نیز گفت: باتوجه به اینکه حدود ۲۶ درصد از جمعیت کشور در روستاها زندگی می‌کنند سرمایه بزرگ استعدادی در رشته‌های مختلف را می توان در این مناطق شناسایی کرد.

سعید اسماعیلی  افزود: هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان نیز در توسعه ورزش روستایی در کنار مسئولان محلی و هیات‌های استان آماده هرگونه همکاری است.

وی ادامه داد: اکنون نیز این آمادگی وجود دارد تا با هیات پویا و فعال تکواندو نخستین دوره از بازی‌های تکواندو ویژه روستاییان استان بوشهر در آینده نزدیک برگزار شود.

در این آیین همچنین مقرر شد یک تخته تشک تمرین توسط هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی و تعدادی از امکانات تخصصی توسط هیات تکواندو به باشگاه تکواندو روستای خوش مکان اختصاص داده شود.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *