امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

وزارت نفت به انجام مسئولیت‌های اجتماعی در خارگ اهتمام دارد

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران، عبدالکریم جمیری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از پایانه نفتی خارگ با تاکید براینکه حضور معاون وزیر نفت در این جزیره  به توسعه زیرساخت‌های منطقه در حوزه صادرات نفت خواهد انجامید افزود: دولت اراده قوی برای حل مشکلات زیرساختی دارد و امید است در تولید و صادرات بتوانیم سهم خود را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه مردم خونگرم خارگ همواره در کنار کارکنان سختکوش نفت حضور داشته‌ و همراه بوده‌اند، اظهار کرد: شرکت نفت باید بتواند به بحث مسئولیت‌های اجتماعی خود بپردازد.

جمیری اضافه کرد: مردم شاهد هستند مجموعه وزارت نفت حداکثر توجه را به اجرای مسئولیت اجتماعی خود داشت و در این سفر نیز همانطور که مسئولان محلی اشاره داشته‌اند بعد از سال‌ها شاهد حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت در این منطقه هستیم و امید است مردم آثار آن را به خوبی مشاهده کنند.

وی ادامه داد: یکی از مسایل اساسی مورد درخواست مردم بحث تردد است  که با دستور وزیر نفت و همراهی مدیرعامل شرکت ملی نفت، مقرر شده است بحث تردد با حضور شناورها حل شود.

جمیری تصریح کرد: در حوزه بهداشت و درمان و آب نیز قرار است حمایت‌هایی انجام شود و شرکت ملی نفت در زمینه ترمیم شبکه آبرسانی و بخش های مرتبط نیز کمک خواهد کرد.

وی افزود: در موضوع اشتغال نیز نیازمند حمایت و توجه صنعت نفت هستیم و امید می رود سفر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به جزیره خارگ طلیعه خوبی برای حضور جدی صنعت نفت در بحث مسئولیت‌های اجتماعی این جزیره باشد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *