امروز: ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

۴ میلیارد تومان تجهیزات در اختیار مدارس دشتی و تنگستان قرار می‌گیرد

به گزارش ایرنا، روابط عمومی آموزش و پرورش  استان بوشهر روز جمعه به نقل از غلامحسین کرمی اعلام کرد: با هماهنگی و رایزنی‌های انجام شده از این میزان اعتبار سه میلیارد تومان برای خرید تجهیزات آموزشی و یک میلیارد تومان برای خرید تجهیزات ورزشی در اختیار مدارس شهرستان های دشتی و تنگستان قرار می‌گیرد.

وی در آیین کلنگ زنی سالن سرپوشیده دبیرستان دخترانه اشراق خورموج و در آغاز طرح شهید سلیمانی با بیان اینکه بیشترین مدارس تخریبی استان در شهرستان‌های تنگستان و دشتی قرار دارد، اظهار کرد: باید با تغییر نگاه به این ۲ شهرستان و انجام یک کار اساسی و اصولی مدارس تخریبی این حوزه انتخابی ساماندهی و بهسازی شوند.

کرمی افزود: در نشست با معاون پرورشی سلامت و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش توافق شد مدارس دخترانه و پسرانه دشتی و تنگستان که فضای فیزیکی مناسب داشته باشد اتاق تخصصی درس تربیت بدنی در آن مدرسه احداث و راه اندازی شود.

وی ادامه داد: برای تکمیل احداث مدارس روستاهای درازی، چارک، گورک، بنه گز و و محمود احمدی اعتبارات تکمیلی اختصاص می یابد.

کرمی گفت: به معلم بودن خود افتخار می کنم و هر گاه در جمع معلمان قرار میگیرم انگیزه برای خدمت مضاعف می‌شود.

وی اضافه کرد: عده ای که با اصل نظام مخالف هستند به بهانه مطالبه‌گری در حال تخریب دولت و مجلس هستند و مردم را در مقابل نظام قرار می‌دهند همه باید کمک کنیم تا واقعیت ها به مردم و جامعه گفته شود.

در آیینی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر و نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی و با کلنگ زنی احداث سالن ورزشی دبیرستان دخترانه اشراق خورموج، اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان‌های دشتی و تنگستان و مناطق کاکی و دلوار با هدف ارتقاء سرانه فضاهای ورزشی دانش آموزی شروع شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در آیین کلنگ زنی سالن ورزشی دبیرستان دخترانه شبانه‌روزی اشراق خورموج گفت: در اسفندماه سال گذشته، تفاهم‌نامه طرح نهضت ایجاد فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای با عنوان طرح شهید سلیمانی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان برای احداث هشت سالن ورزشی سرپوشیده و ۳۶ زمین چمن مصنوعی با وزارت آموزش و پرورش منعقد شد.

علی موحدی افزود: بر اساس برش استانی برای هر حوزه انتخابیه ۲ سالن ورزشی سر پوشیده و برای هر شهرستان و منطقه ۲ زمین چمن مصنوعی اختصاص یافت.

وی با اشاره به نشست با معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با همراهی نماینده مردم دشتی و تنگستان اظهار کرد: در این نشست با رایزنی‌های انجام شده، تعداد سالن‌های ورزشی سرپوشیده دشتی و تنگستان از ۲  به هشت سالن و زمین‌های چمن مصنوعی از هشت به  ۱۲زمین چمن افزایش یافت.

موحدی ادامه داد: زمین‌های چمن مصنوعی و سالن سرپوشیده با زیر بنای ۶۰۰ متر مربع درون مدارس احداث می‌شوند.

وی تاکید کرد: با توجه به ضرورت کاهش هزینه اجرای این طرح، از ظرفیت گروه‌های جهادی زیر مجموعه سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استفاده می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: با هماهنگی و رایزنی انجام شده توسط نماینده نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، در هفته آینده مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات ورزشی در اختیار ۴۰ مدرسه این حوزه انتخابیه قرار می‌گیرد.

موحدی در پایان با اشاره به برگزاری مناقصه تامین میز و نیمکت برای مدارس استان گفت: به زودی مناقصه‌های خرید تجهیزات سرمایشی و تجهیزات آموزشی و پرورشی نیز توسط اداره کل نوسازی مدارس استان برگزار می‌شود.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *