امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

از دست دادن یک امتیاز هم خطرناک است/ چند استقلالی هوشیار باشند

عبدالعلی چنگیز در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص وضعیت استقلال گفت: آبی پوشان این روزها سخت تمرین می‌کنند تا بتوانند خود را برای دیدار برابر سپاهان آماده کنند. دیداری که می‌تواند تا حدودی سرنوشت قهرمانی استقلال در لیگ برتر را مشخص کند.

وی افزود: اگر آبی پوشان بتوانند سپاهان را شکست دهند و هر نتیجه‌ای که پرسپولیس مقابل پیکان بگیرد همچنان فاصله شش امتیازی خود را با پرسپولیس حفظ کرده و یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک خواهند شد. شش هفته سخت برای سرخابی‌ها در لیگ برتر باقی مانده و هر تیمی که امتیاز از دست بدهد شرایطش برای قهرمانی سخت‌تر خواهد شد.

وی گفت: درست است که استقلال شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس دارد اما این موضوع نباید باعث شود تا استقلالی‌ها فکر کنند که قهرمانی در دستان آنها است. کادر فنی و بازیکنان باید تلاش بیشتری در این شش هفته داشته باشند و حمایت هواداران چه در تهران و چه در شهرهایی که استقلال بازی دارد می‌تواند کمک مؤثری به پیروزی آبی پوشان داشته باشد.

مهاجم پیشین استقلال ادامه داد: سپاهان به واسطه حضور در لیگ قهرمانان آسیا در آمادگی کامل به سر می‌برد. سپاهانی ها مهاجمان خیلی خوبی دارند که این کار مدافعان استقلال را سخت خواهد کرد. خط دفاع استقلال باید هوشیار باشد و اگر می‌خواهند برنده از زمین خارج شوند نباید اجازه دهند که مهاجمان سپاهان از فرصت‌هایی که به دست می‌آورند استفاده کنند. زیرا یک غفلت و اشتباه باعث خواهد شد استقلال به آنچه که در دیدار با سپاهان به دنبال آن است دست پیدا نکند.

وی در مورد جدال رشید مظاهری و حسین حسینی درون دروازه‌های دو تیم هم گفت: رشید مظاهری در استقلال حضور داشت اما مشکلاتی بوجود آمد که او نتوانست تا پایان فصل، آبی پوشان را همراهی کند البته خود او هم بی تقصیر نبود و شاید یکی از دلایلی که هواداران و کادر فنی نسبت به او موضع گرفتند همراهی نکردن استقلال در دیدار برابر الهلال بود که خیلی برای کادر فنی و طرفداران گران تمام شد. اما در مجموع دو دروازه بان شایسته هستند که می‌توانند رقابت بسیار خوبی با یکدیگر داشته باشند. البته مظاهری صحبت‌هایی را هم انجام داده که کنایه‌هایی هم به کادر فنی استقلال زده اما اعتقاد دارم فرهاد مجیدی و همکارانش باید به این مسائل توجه نکرده تمرکزشان برای پیروزی در این دیدار باشد تا بتوانند یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شوند.

چنگیز در پایان خاطرنشان کرد: نقش هواداران در این شش هفته بسیار تأثیرگذار خواهد بود. آبی‌ها سه بازی در تهران دارند که حضور هواداران و حمایت آنها می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در موفقیت استقلال داشته باشد. بنابراین باید هواداران استقلال شرایط را درک کرده و با حضور خود در ورزشگاه چه در تهران و چه در شهرهای مختلف با تمام وجود تیمشان را تشویق و حمایت کرده تا استقلال به نتیجه مطلوب و دلخواه دست پیدا کند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *