امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

بازگشت استقلال به دفاع خطی یا استفاده از یک مدافع جوان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی از آلومینیوم پذیرایی می‌کند و این در حالی است که شاگردان مجیدی پیش از این قهرمانی خود را در این فصل از لیگ برتر قطعی کرده اند. همچنین تیم آلومینیوم با ۳۴ امتیاز در رده نهم قرار دارد.

فرهاد مجیدی برای این بازی محمد دانشگر و زبیر نیک نفس را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و این در حالی است که روزبه چشمی تنها که قابلیت بازی به جای هر دو نفر را دارد هم به دلیل مصدومیت امکان حضور در این دیدار را ندارد.

احتمال اینکه جای خالی نیک نفس در خط میانی با آمانوف یا مهری و یا حتی با رضا آذری پر شود وجود دارد اما مجیدی باید در قلب خط دفاعی تیمش تدبیر دیگری بیندیشد.

سرمربی آبی پوشان برای پر کردن جای خالی دانشگر دو راهکار پیش رو دارد. مجیدی یا باید تغییری در سیستم دفاعی تیمش ایجاد کرده و از خط دفاع ۴ نفره و خطی استفاده کند که در این سیستم حضور دو مدافع میانی کافی است.

در این صورت زوج رافائل سیلوا و عارف غلامی این وظیفه را بر عهده می گیرند. اگر برنامه غیر از این باشد، مجیدی می‌تواند در این دیدار از «به آفرین» مدافع جوان خود که تاکنون فرصت بازی پیدا نکرده است، استفاده کند.

دیدار استقلال و آلومینیوم از هفته بیست و هشتم لیگ برتر ساعت ۲۱:۱۵ امروز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت و به میزبانی استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *