امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بازی با پیکان مهم‌ترین دیدار پرسپولیس است/ آخرین وضعیت سرخپوشان

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری در نشست خبری در نشست خبری قبل از دیدار پرسپولیس و پیکان تهران گفت: باید بگوییم مهم‌ترین نکته برای ما این است که با تمرکز بازی کنیم و به اطراف نگاه نکنیم و نگاه رو به جلو داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس که در غیاب یحیی گل محمدی که به دلیل محرومیت نمی‌تواند در بازی فردا روی نیمکت سرخپوشان بنشیند درباره تقابل با خودروسازان افزود: پیکان تیم خوب و فنی است. آنها دفاع خوبی دارند و در بخش انتقال توپ به خط حمله هم خوب کار هستند که برایشان برنامه داریم. باید باهوش باشیم تا ضربه نخوریم. مثل همیشه می‌خواهیم کارها را به خوبی پیش ببریم و فوتبال خوب و قابل احترام ارائه می‌دهیم. پرسپولیس مبارز است و بازیکنان تیم آماده هستند. بند کفش‌هایمان را محکم می‌بندیم. بازی با پیکان ما مهم‌ترین بازی ماست. باید مثل یک موج که گاهی آرام و گاهی هم محکم به ساحل می‌رسد رفتار کنیم و بازی را پیش ببریم.

مطهری درباره شرایط فنی پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس کار تیمی می‌کند. در این سال‌ها بازیکنان زیادی را از دست دادیم و این بهانه نیست. هر بازیکنی در پازل تاکتیکی ما قرار می‌گیرد سعی می‌کنیم از او به بهترین شکل بازی بگیریم. طبیعی است در فوتبال تغییرات وجود داشته باشد.

او درباره وضعیت مهدی ترابی و وحید امیری گفت: مهدی ترابی و وحید امیری دو بازیکن تأثیرگذار هستند. عملکرد آن‌ها این موضوع را نشان داده است و عالی هستند. باید سعی کنیم بدون وحید امیری و مهدی ترابی هم بازی کردن را تجربه کنیم.

مربی پرسپولیس درباره حساسیت داوری تصریح کرد: دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم اما در شش هفته باقی مانده با توجه به شرایط جدول انتظار دارم داوران نهایت دقت خود را به خرج بدهند و برای همه تیم‌ها یکسان سوت بزنند و در نهایت عدالت قضاوت کنند و برای همه تیم‌ها رعایت شود.

مطهری درباره تعطیل شدن برخی روزها از تمرینات پرسپولیس گفت: متأسفانه این موجی است که برخی در فضای مجازی راه می‌اندازند. علم تمرین را نمی‌دانند که چه زمانی نیاز هست بازیکن ریکاوری شود. بازیکنان آدم آهنی نیستند و بدن نیاز به تعطیلی دارد. برخی نمی‌دانند و این موضوع را بزرگ می‌کنند. مگر پرسپولیس با همین تعطیلی‌ها قهرمان نشده است. سیستماتیک موج راه می‌اندازند تا لطمه بزنند.

عضو کادر فنی سرخپوشان در خصوص شرایط سیامک نعمتی یادآور شد: او شرایط بهتری دارد و برای فردا هم در لیست تیم حضور دارد. نعمتی بازیکن خوبی است که برای بازی کردن نیاز به تمرین بیشتر دارد.

وی در خصوص تنبیه مهدی عبدی تاکید کرد: باشگاه شفاف عمل کرد. عبدی بدون اجازه به بازی نساجی رفت. او بازیکن خوش قلبی است و اشتباهی انجام داده است و باشگاه هم او را جریمه کرد، سه جلسه هم تمرین نکرد ولی دوباره برگشت. آنها خانواده ما هستند ک. باید بدانند چه جایگاهی دارند. در پرسپولیس پیشکسوتان بزرگی حضور داشته اند و ما از امثال علی پروین احترام به پیراهن را یاد گرفته ایم.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *