امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

تداوم تلاطم خلیج فارس و گرد و غبار در بوشهر تا روز جمعه

پیام مساعدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش باد شدید شمال غربی شدید تا اواخر هفته جاری بر روی دریا و سطح استان است.

وی بیان کرد: بنابراین طی این مدت سواحل و فراساحل استان مواج و متلاطم خواهد بود و وزش باد، تداوم خیزش گرد و خاک در برخی مناطق مستعد استان نیز پیش بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: همچنین انتظار می رود علاوه بر ماندگاری پدیده گرد و غبار انتقالی از مناطق همجوار، پایان هفته به تدریج از شدت و غلظت آن نیز کاسته شود.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف همراه با گرد و غبار و کاهش دید و در ساعت‌هایی از روز همراه با وزش باد و گاهی خیزش گرد و خاک  پیش‌بینی شده است.

مساعدی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان بوشهر ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر و در ساعت‌‎هایی از ظهر تا اواسط شب تا ۱۸۰ سانتیمتر، در سواحل جنوبی ۱۲۰ تا ۲۱۰ و فراساحل جنوبی گاهی۲۷۰ سانتی‌متر پیش‌بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۰۴ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۹:۵۸، جزر دوم ساعت ۱۷:۴۸ و مد دوم ساعت ۲۳:۵۸  خواهد بود.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *