امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندارگناوه: فرهنگیان در مقابله با شبیخون دشمن میدان داری کنند

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدتقی صفری روز دوشنبه در همایش بزرگداشت مقام معلم در تالار بهزاد افزود: بسی افتخار برای معلمان است که انسان های بزرگی را  تربیت دادند و با عشق و فداکاری و بصیرت والا در در برابر ظلم و ستم ایستادگی و از دستاوردها و  آرمان های انقلاب جانانه دفاع و محافظت کردند.

وی بیان داشت: فرهنگیان و معلمان همواره در عرصه های انقلاب حضوری پرشور داشته اند و در دوران دفاع مقدس داوطلبانه  عازم جبهه های جنگ تحمیلی شدند و با بصیرت ،عاشقانه ، مجاهدانه و شرافتمندانه از خاک و ناموس خود دفاع کردند.

صفری بر تداوم راه و مسیر شهید سلیمانی ها تاکید کرد و گفت: هیمنه  و عظمت و شوکت جمهوری اسلامی و  تفکر شهید سلیمانی که برگرفته دفاع از محرومان و اسلام  است در  خاک آمریکا و دورترین  نقاط جهان می درخشد.

فرماندار گناوه اضافه کرد: راه و اعتقادات و فرهنگ شهید سلیمانی پایدار است و فرهنگیان در این راستا نقش مهمی دارند و باید شهیدسلیمانی ها تربیت کنند.

وی گفت: به عنوان خادم معلمان ، با همفکری و همراهی شما ، برای خدمات دهی به مردم که سزاوار  بهترین ها هستند، انجام وظیفه خواهم کرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش گناوه به عمده پروژه های شهرستان در حوزه آموزشی اشاره کرد و افزود: ۸ میلیارد تومان بودجه برای استخر نیمه کاره دانش آموزی و   ۵ میلیارد تومان به مدرسه روستای سربست اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: احداث پل جدید در کمربندی شهر، سالن ورزشی چندمنظوره بانوان، جاده روستای تاجملکی و شول، فاضلاب و جاده گناوه به گچساران و میشان  برخی از پروژه های امسال این شهرستان است.

                                                        فرماندارگناوه: فرهنگیان در مقابله با شبیخون دشمن میدان داری کنند

رئیس آموزش و پرورش گناوه گفت: اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان  توسط دولت مردمی و انقلابی سیزدهم نهایی و به زودی احکام صادر خواهد شد.

ضرغام مردانی اظهارداشت: جهت اجرای هرچه بهتر این طرح، با مدیران و فرهنگیان شهرستان مشورت و هم اندیشی صورت گرفت.

وی گفت: سامانه خود اظهاری طرح رتبه بندی فرهنگیان باز خواهد شد که باید به آن ورود و مواردی که نیاز است، پاسخ دهند.

رئیس آموزش و پرورش گناوه با گرامیداشت هفته معلم اضافه کرد: در این هفته برنامه های متعددی پیش بینی شده است که برگزاری همایش جهاد تبیین استان برای نخستین بار به میزبانی شهرستان ، تجدید بیعت با شهدا، دیدار با بازنشستگان و خانواده های شهدای فرهنگی و مسابقات فرهنگی هنری ورزشی از مهم ترین آنها است.

در این آیین از معلمان ، مدیران و مشاوران نمونه استانی و شهرستان، ۷۵ معلم بازنشسته تجلیل به عمل آمد و به تمامی کارکنان دولتی مدارس لوح تقدیر اهدا شد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *