امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

قهرمان هفته آخر مشخص می‌شود/ مشکل فنی پرسپولیس حل شدنی است

محمد برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره عقب افتادن پرسپولیس از استقلال تهران با ۶ امتیاز در ۶ هفته مانده به پایان رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر گفت: قطعاً جدایی بازیکنان کلیدی تأثیر زیادی روی این موضوع داشت اما بازیکنان فعلی با رهبری یحیی گل محمدی توانایی فنی بالایی دارند که می‌توانند نتیجه هر بازی را تعیین کرده و پیروز شوند.

وی با اشاره به بازی‌های پیش روی پرسپولیس و استقلال تاکید کرد: هر دو تیم بازی‌های مهم و سختی دارند. رقابت با گل گهر، پیکان و سپاهان برای استقلال و پرسپولیس همیشه سخت بوده است و این موضوع باز هم ادامه خواهد داشت اما به نظرم قهرمان در هفته پایانی مشخص می‌شود.

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به انتقاد از عملکرد مهاجمان فعلی پرسپولیس تصریح کرد: به هر حال همیشه قرار نیست مهاجم تمام موقعیت‌هایش را گل کند اما وقتی توپ‌های ساده هم خراب می‌شود نشان از عدم تمرکز و بالا بودن استرس تیم دارد. پرسپولیس می‌تواند کار را برای استقلال سخت‌تر کند چرا که تعداد بازی‌های سخت این تیم بیشتر از پرسپولیس است.

برزگر تاکید کرد: مشکل پرسپولیس از لحاظ فنی قابل رفع است. فکر می‌کنم دیدگاه کادر فنی هم همین باشد اما باید روی مسائل روحی و روانی خیلی بیشتر کار کنند تا ذهن آنها بدون توجه به نتایج استقلال برای پیروزی‌های متوالی آماده شود.

برزگر در پاسخ به احتمال بازگشت بازیکنان تأثیرگذار ملی پوش به پرسپولیس گفت: نیازی نیست که به این موضوع بیش از حد معمول توجه شود. بازگشت آنها خوب است اما در حال حاضر توانایی‌های پرسپولیس را بازیکنان فعلی تشکیل می‌دهند که می‌توانند تکلیف قهرمان فصل جاری را مشخص کند.

قهرمان در هفته آخر مشخص می‌شود/ مشکل فنی پرسپولیس حل شدنی است

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *