امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال اعلام شد/ معروف و موسوی نیستند

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله گروهی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۲ در گروه مردان از ساعت یک بامداد ۱۸ خرداد به وقت تهران آغاز می‌شود و ۱۹ تیرماه به پایان می‌رسد.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۲۵ نفره تیم ایران برای حضور در این رقابت‌ها را اعلام کرد که ۱۴ نفر آنان در هر هفته مسابقات اجازه حضور دارند.

فهرست بازیکنان بر اساس پست‌های تخصصی به قرار زیر است:

پاسور: علی رمضانی، محمد طاهر وادی، جواد کریمی و فاضل پژمان

لیبرو: محمدرضا حضرت‌پور، محمدرضا موذن و ابوالفضل قلی‌پور

دریافت کننده قدرتی: میلاد عبادی پور (کاپیتان)، اسماعیل مسافر، مجتبی میرزاجانپور، میثم صالحی، احسان دانش‌دوست، امیرحسین اسفندیار، امیرحسن فرهادی و مرتضی شریفی

مدافعان میانی: مهدی جلوه، رضا عابدینی، امیرحسین توخته، علی اصغر مجرد، امیرضا سرلک و محراب ملکی‌سرخی

پشت خط زن: صابر کاظمی، امین اسماعیل نژاد، پوریا یلی و بردیا سعادت

کادر فنی: امیر خوش‌خبر (سرپرست)، بهروز عطایی (سرمربی)، علیرضا طلوع کیان (دستیار اول)، توماس توتولو و عظیم جزیده (دستیار دوم)، رضا قلی‌پور (فیزیوتراپ)، یاناس وویچک مارک (مربی بدنساز)، حسین خوریانی و امین علی اکبری (آنالیزور).

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی تیم ملی برای حضور در لیگ ملت ها در شرایطی اعلام شده است که خبری از بازیکنان باتجربه ای نظیر سعید معروف و محمد موسوی در این فهرست نیست. البته معروف اعلام کرده بود که دیگر قصد ندارد برای تیم ملی بازی کند و از بازیهای ملی خداحافظی کرد اما اظهارنظرهایی مبنی بر احتمال بازگشت وی مطرح شده بود.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *