امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

استاندار بوشهر: بازار فروش ماهی در کنار ساحل این بندر ایجاد شود

به گزارش دریافتی روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری بوشهر احمد محمدی‌زاده در بازدید سرزده از بازار ماهی‌فروشان بندر بوشهر درباره مشکلات این مرکز با فعالان این بازار گفت‌وگو و دستورهایی را برای ساماندهی به وضعیت این بازار صادر کرد.

کف سازی نامناسب این بازار یکی از دغدغه‌هایی بود که در این دیدار مطرح شد و استاندار بوشهر بر بهبود این مشکل و موزائیک مناسب‌ این فضای  پر تردد تاکید کرد.

سرویس بهداشتی و محل شست و شو از دیگر کاستی‌های این بازار بود که از سوی فعالان بازار ماهی فروشان بوشهر  بیان شد و به دستور محمدی‌زاده مقرر شد بر اساس برنامه زمانبندی این مشکلات بر طرف و وضعیت این بازار قدیمی ساماندهی شود.

استاندار بوشهر اعلام کرد: با این وجود لازم است به منظور عرضه بهتر این محصولات استان احداث بازار ماهی فروشان جدید به صورت استاندارد در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

بازار ماهی فروشان شهر بوشهر سال ۱۳۴۵ ساخته شد و  از بازارهای سطح شهر و مهمترین مرکز عرضه ماهی و میگو تازه در بندر بوشهر است که روزانه پذیرای هزاران شهروند بوشهری و مسافران این شهرستان است و به عنوان یکی از نمادهای بوشهر به شمار می رود.

معضلات بهداشتی این بازار از قبیل دفع پساب‌ها، جانمایی مخزن‌های زباله، کف سازی محوطه بازار، آسفالت کوچه مجاور و جمع آوری پسماندهای بازار ماهی فروشان از دیگر کمبودهای این بازار است که پیشتر هم مورد تاکید اعضای شورای شهر بوشهر قرار گرفته بود.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *