امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

امام جمعه گناوه خواستار صدور مجوز سفرهای دریایی برای شناورها و ملوانان این بندر شد

به گزارش ایرنا، روابط عمومی دفتر امام جمعه گناوه روز جمعه به نقل از حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در دیدار با مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور افزود:  امرار معاش مردم این دیار که از زیرساختی در حوزه‌های مختلف برخوردار نیستند و کارخانجاتی وجود ندارد که جوانان اشتغال داشته باشند، به دریا وابسته است.

وی اظهارکرد: اگرچه کارهای خوبی در چندین سال اخیر در این منطقه صورت گرفته است اما جوابگو نیست و باتوجه به وابستگی مردم به دریا، انتظار داریم که هر چه سریع تر مجوز سفرهای دریایی صادر شود.

رکنی حسینی افزود: این شهرستان در بحث زیرساخت های بندری  با وجود بیش از ۵۰۰ لنج سفاری فعال کمبودهای زیادی  دارد و گاهی اوقات حوادثی رخ می دهد که نیاز به آتشخوار دارد که اکنون در این شهرستان موجود نیست و باید از دیگر بنادر کمک گرفته شود.

 وی گفت: این شهرستان نیازمند حمایت بیشتر و از رئیس جمهور و دولت و وزیر کشور توقع است توجه خاصی به این منطقه استان بوشهر شود و ما هم با همیاری مردم به دولت کمک خواهیم کرد.

رکنی حسینی با بیان اینکه مردم و بویژه بازاریان همواره همراه نظام بوده اند، افزود: دشمن درحال تهدید مردم و بازار و درحال برنامه ریزی روی آن است نباید اجازه موج سواری به دشمنان دهیم.

امام جمعه گناوه بیان کرد: آیت الله رئیسی امید به جامعه تزریق کرده است و ما باید این امید را هرچه بیشتر نهادینه کنیم تا مردم بیشتر امیدوارتر شوند.

وی گفت: امیدواریم سفر معاون وزیر کشور مایه خیر و برکت برای شهرستان  و استان بوشهر باشد.

 معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: وزارت کشور، وزارتخانه بین بخشی و فرابخشی است و وظیفه سنگین تری برعهده دارد.

مهدی جمالی نژاد افزود: در حوزه عمرانی، پشتیبانی، هدایت و نظارت بر شهرداری و دهیاری‌ها بر عهده ما است که در این زمینه حمایت خواهیم کرد.

وی بیان کرد: هر آنچه که شهردار، دهیار و حوزه عمرانی کار کنند و زحمت بکشند  اما خود مردم پای کار نباشند خیلی از این اقدامات و خدمات ابتر می ماند.

جمالی نژاد ادامه داد: نظافت شهر ابتدایی ترین و ذاتی ترین وظیفه شهرداری است و اگر مردم  کمک و همت کنند  خیلی از مسایل و مشکلات شهری در همه عرصه ها برطرف خواهد شد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *