امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

باشگاه پرسپولیس از ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود محروم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ، پیرو نشست اعضای این کمیته در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ با توجه به اعطای فرصت حضور و ارایه لایحه دفاعیه، کمیته پس از بررسی محتویات پرونده و تبادل نظر و با اعلام ختم رسیدگی اقدام به صدور رای نمود.

بر این اساس در خصوص تخلف باشگاه پرسپولیس تهران مبنی بر استنکاف از اجرای حکم کمیته تعیین وضعیت بازیکنان، باتوجه به اوراق و محتویات پرونده از جمله اعلام کمیته تعیین وضعیت و عدم اجرای مفاد دادنامه قطعی صادر شده و با توجه به دفاعیات غیرموجه باشگاه مذکور کمیته انضباطی علی رغم اعطای مهلت و انقضای مهلت یک ماهه از تاریخ اعمال مجازات و عدم جلب رضایت از محکوم له پرونده باشگاه شهر خودرو بابت بدهکاری در ظرف این مدت زمان تخلف باشگاه یاد شده محرز و مسلم تشخیص داده شد.

باتوجه به مجازات های مقرر در بند ب ماده ۸۹ و مواد ۱۱۸ و ۱۱۹ از مقررات انضباطی ، باشگاه پرسپولیس تهران از ثبت نام بازیکن جدید تا زمان تسویه حساب نهایی محروم می گردد. رای صادره قطعی و قابل اجرا بوده و فقط در نزد دادگاه بین المللی داوری ورزش (CAS) مستند به بند ۴ ماده ۸۹ مقررات انضباطی قابل اعتراض می باشد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *