امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عملیات اجرایی ۳۹ پروژه درمانی در استان بوشهر آغاز شد

معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر  در حاشیه آیین نمادین آغاز ساخت این پروژه ها در گفت گو با ایرنا در برازجان گفت: این پروژه ها در راستای تقویت و  محرومیت زدایی در مراکز بهداشتی  درمانی و مراکز جامع سلامت استان اجرا می شوند.

قاسم برجوئی افزود: باتوجه به فرسودگی مراکز درمانی  و بهداشتی این پروژه ها در بازه زمانی شش  تا ۹ ماهه ساخت و تحویل مراکز می شود.

فرماندار دشتستان نیز گفت: سرانه بهداشت و درمان در دشتستان از سطح استانی و ملی پایین تر است که در همین راستا با تلاش های صورت گرفته برای ۱۶ پروژه حوزه بهداشتی و درمانی در حوزه روستایی اعتباری معادل ۶۸ میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

احمد بنافی افزود:۵۰ درصد اعتبار تحقق پیدا کرده و امروز نیز شش پروژه آن در بخش های مرکزی ، آبپخش و شبانکاره کلنگ زنی شد و ان شاله تا دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: وضعیت حوزه درمان در دشتستان مناسب و مساعد نیست .

ابراهیم رضایی افزود:تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور  ، اورژانس بیمارستان شهید گنجی ،احداث ساختمان پانسیون پزشکی بیمارستان شهید گنجی و کلینیک تخصصی درمانی برازجان از پروژه های اولویت دار بهداشت و درمان دشتستان است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان نیز گفت: امروز عملیات ساخت شش پروژه بهداشتی و درمانی شامل خانه بهداشت روستایی در روستاهای سرکره ،قراولخانه ، محمد جمالی و عطیبه و میاندشت و حوزه  پایگاهی بهداشتی و درمانی بهرام آباد آبپخش آغاز شد.

ماریا خویش دوست افزود: میزان اعتبار تخصیص یافته برای ساخت این شش پروژه بالغ بر ۷۷ میلیارد تومان از محل طرح محرومیت زدایی است.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *