امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

گزارش منچسترسیتی عامل غیبت «محرز» برابر تیم ملی ایران

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در صورت تایید نهایی، روز ۲۲ خرداد در دوحه با تیم ملی الجزایر بازی می‌کند. الجزایر در حال حاضر درگیر مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آفریقا است. این تیم روز گذشته در حالی که «ریاض محرز» ستاره خود را در اختیار نداشت برابر اوگاندا به پیروزی رسید و روز چهارشنبه هم در دومین گام به مصاف تانزانیا می‌رود.

غیبت محرز در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آفریقا باعث ایجاد شایعاتی در خصوص این بازیکن تیم منچسترسیتی شد. بعضی از رسانه‌ها و خبرنگاران الجزایری مدعی شدند محرز از حضور در اردوی الجزایر خودداری کرده است؛ اما «جمال بالماضی» سرمربی این تیم واکنش تندی به این شایعات داشت و تاکید کرد که ریاض به خاطر آسیب دیدگی امکان همراهی با الجزایر را نداشت.

بالماضی در نشست خبری پیش از شروع اردوی الجزایر گفته بود: منچسترسیتی پرونده پزشکی ارسال کرده که عدم امکان استفاده از ریاض محرز را به دلیل مصدومیتش تایید می‌کند. او بارها با مصدومیت و با استفاده از آمپول‌های آرامبخش بازی کرده بود. نمی‌خواهیم سلامتی او را به خطر بیندازیم. او اکنون در تعطیلات به سر می‌برد و حق دارد هر کجا که می‌خواهد، حضور داشته باشد.

بالماضی همچنین گفته بود: من از ریاض نخواستم که برای انجام آزمایشات پزشکی به الجزایر برود، زیرا پرونده منچسترسیتی کامل بود و دلیلی وجود ندارد که مشکلی ایجاد کند.

این موضوع حتی بعد از بازی روز گذشته الجزایر با اوگاندا ادامه یافت و این بار نوبت «اسلام سلیمانی» هم‌بازی محرز بود که از او دفاع کند. سلیمانی گفت: از همه می‌خواهم که به ریاض محرز احترام بگذارند، او بازیکن بزرگی است و در یک باشگاه بزرگ فعالیت می‌کند.

وی افزود: ریاض محرز مصدوم است و اگر نبود امروز در زمین کنار ما بود چرا که هیچ وقت دست از تیم ملی نکشیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دوستانه ایران و الجزایر در روز ۲۲ خرداد در قطر تقریباً نهایی شده است. در صورت تایید رسمی، این دو تیم در شرایطی برابر هم قرار می‌گیرند که ستاره منچسترسیتی در مسابقه غایب خواهد بود.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *