امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

استاندار بوشهر:بصیرت مردم این استان در اعتماد به طرح اقتصادی دولت ستودنی است

به گزارش ایرنا، احمد محمدی زاده شامگاه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار دشتستان  در خصوص عادلانه سازی و آزادسازی یارانه ها که دولت دست به این‌ اقدام شجاعانه زد افزود: در سال ۱۴۰۰ در قانون بودجه هشت میلیارد دلار برای وارد کردن۴ قلم کالای اساسی مصوب شد.

وی تصریح کرد:  تحریم، تورم، جنگ های منطقه ای و قاچاق کالا همه دست بدست هم داد تا ۱۶میلیارد دلار از منابع مردم را به خود اختصاص داده و هدر رود.

استاندار بوشهر ادامه داد: دولت برای کوتاه کردن دست جیره خواران و سودجویان از سفره مردم این کار مهم و البته سخت و نیازمند حمایت مردم را کلید زد و انشالله آینده برکات آن برای همگان روشن خواهد شد.

محمدی‌زاده اضافه کرد: در همه روزهای پس از اجرای این طرح استان بوشهر آرامترین فضا را تجربه کرد و این نشانه بصیرت، هوشیاری  مردم ولایت مدار استان و روشنگری و بصیرت افزایی ائمه جمعه و همه متولیان فرهنگی این استان است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدا بویژه شهدای حماسه فتح خرمشهر گفت: بزرگترین مجاهدان شهدای هستند که در راه حفظ دین و میهن از جان شیرین خود گذشتند.

استاندار بوشهر یادآورشد: منافقین کوردلی که ۱۷ هزار بیگناه  را شهید کردند و مورد حمایت دولت هایی هستند که فریاد حقوق بشرشان گوش فلک را کر کرده و شاهد جنایات زیاد آنها هستیم و با چنین دشمنانی مواجه هستیم.

محمدی زاده  بیان داشت: در فتح خرمشهر تمام جبهه باطل در مقابل  جبهه حق روبرو شد و با یاری دست حق جبهه حق پیروز شد.

فرماندار جدید دشتستان نیز اظهار داشت: بزرگی  دشتستان نه به لحاظ  مساحت و جمعیت آن است بلکه تمدن ۵هزار ساله این شهرستان از ایلامیان تا حکومت اسلامی گواه این مطلب است.
احمد بنافی افزود: این شهرستان دارای مردمی شجاع،بزرگ، علما و مبارزانی بزرگ بوده و است و این مردم شایسته بهترین خدمات است که در این راه تلاش خواهم کرد.

احمد بنافی طی حکم وزیر کشور بعنوان فرماندار دشتستان معرفی و از زحمات صادق بوستانی سرپرست فرمانداری دشتستان تقدیر شد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *