امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بازگشت کی‌روش به تیم ملی اشتباه است/ باید لیگ را تعطیل کنند!

به گزارش خبرنگار مهر، علی پروین که بعد از جلسه با مدیرعامل پرسپولیس در جمع خبرنگاران صحبت می کرد، درباره فعالیت نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس گفت: تیم تا زمانی که داخل زمین نیاید نمی‌توان تشخیص داد به چه صورت است. خریدهای پرسپولیس بد نیستند و پول هم که هست. امیدوارم بازیکنان خوبی بگیرند تا پرسپولیس تیم گردن کلفتی باشد.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره انتقادات از دراگان اسکوچیچ بعد از باخت ایران مقابل الجزایر تاکید کرد: با یک بازی نمی‌توان گفت سرمربی را باید عوض کنید. تیم ملی در یک ربع اول و آخر بازی با الجزایر بد نبود. با یک بازی نمی‌شود تشخیص داد. نباید به مربی‌ای که ۱۳ – ۱۴ بازی برده است اینقدر انتقاد شود. چرا از تیمی که بازی تدارکاتی ندارد انتقاد می‌شود؟

پروین ادامه داد: روزی که تیم ملی فعلی ایران به جام جهانی رفت گفتنم حداقل ۱۰ بازی تدارکاتی داشته باشیم اما متأسفانه در قطر یک تیم گیر آوردند. الجزایر خوب بود اما به نظرم بازیکنان تیم ملی ایران خوب نبودند چون دور هم نبودند و با هم بازی نکرده بودند باز هم می‌گویم تیم ملی باید ۶ الی ۷ بازی تدارکاتی انجام دهد. باید لیگ را تعطیل کنند و مربی بفهمد کدام بازیکن را در زمین مسابقه بگذارد. باز هم به نظرم صلاح نیست این‌جوری انتقاد شود. انشاالله تیم ملی بتواند نتیجه بگیرد.

او درباره شایعه حضور جواد نکونام به جای اسکوچیچ یا بازگشت کارلوس کی روش به رأس کادر فنی تیم ملی ایران گفت: اگر ایرانی بیاورند که خیلی خوب است اما اگر خارجی می‌خواهند بیاورند بزرگترین اشتباه را می‌کنند. مربی تا زمانی که بخواهد بازیکنان را بشناسد، ۶ ماه زمان می‌برد. به نظرم بازگشت کی روش هم اشتباه است.

پروین راجع به عملکرد فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون کوتاهی می‌کند. باید هرجوری و با هر قیمتی شده باید دیدار تدارکاتی در داخل یا خارج از کشور برگزار شود. هنوز هم می‌گویم باید لیگ را عقب بیندازند. حالا ممکن است فوری جبهه بگیرند و ۱۰ بازی تدارکاتی بگذارند.

وی تاکید کرد: در سال ۱۹۷۸ که به جام جهانی آرژانتین رفتیم و در گروهمان چهارم شدیم. پس از آن هم باز در گروهمان چهارم شدیم. کاری کنید دلمان خوش باشد حداقل فقط به جام جهانی نرفته‌ایم و یک پله بالاتر بیاییم.

پروین در پاسخ به اینکه نسل فعلی ملی‌پوشان را با توجه به حضور گسترده آنها طلایی می‌دانید؟ گفت: تیم ملی بد نیست ولی نظر شما را قبول ندارم. بازیکنانی در این مملکت بودند خیلی بهتر از بازیکنان فعلی بوده‌اند.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره گلزنی‌های کم در فوتبال باشگاهی کشور تاکید کرد: همه از ترس عوض شدن می آیند تا نبازند. سرمربی می‌آید تا تیمش نتیجه بگیرد. وقتی هم چند گل می‌خورد هواداران تحمل نمی‌کنند و حیا کن رها کن می‌گویند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *