امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

توافق باشگاه پرسپولیس با مربیان خارجی

به گزارش خبرنگار مهر، نایب قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر باعث شد تا انتقاداتی از عملکرد کادر فنی این تیم مطرح شود.

هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز در طول فصل خواستار تغییر دستیاران یحیی گل محمدی شد اما سرمربی سرخپوشان پای آنها ایستاد تا پس از پنج هرمانی متوالی این باشگاه به جایگاه دومی در جدول بسنده کنند.

با این حال پس از پایان فصل جلسه‌ای بین رضا درویش مدیرعامل باشگاه و گل محمدی برگزار شد تا آب پاکی روی دست سرمربی این تیم ریخته شود.

درویش به گل محمدی اعلام کرد رضایت هیأت مدیره از دستیاران او به کمترین میزان رسیده است. از این رو باید آنها را تغییر دهد. همین امر باعث جدایی داود فنایی مربی دروازه‌بان‌ها و مظاهر رحیم پور بدنساز تیم شد.

توافق باشگاه پرسپولیس با مربیان خارجی

درویش سپس با نظر مثبت یحیی گل محمدی مذاکره با «په‌په لوسادا» مربی بدنساز اسپانیایی که سابقه حضور در تیم‌های نساجی مازندران و گل گهر سیرجان و مربی گلرهای تراکتور تبریز «آلین دینکا» از رومانی را آغاز کرد و با آنها به توافقات مالی لازم رسید.

هر دو مربی که برای تعطیلات به زادگاه های خود سفر کرده‌اند پیش‌نویس قرارداد با پرسپولیس را دریافت کرده و قرار است دوشنبه هفته آینده برای باشگاه ارسال کنند.

بنابراین بحث حضور مربیان خارجی در کادر فنی پرسپولیس به پایان رسیده تا گل محمدی دغدغه‌ای بابت این موضوع نداشته باشد.

شایان ذکر است حمید مطهری فصل آینده نیز به عنوان مربی در جمع سرخپوشان باقی ماند تا در کنار گل محمدی باشد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *