امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

حضور مجیدی در امارات و سکوت باشگاه استقلال/گزینه بعدی در راه است!

به گزارش خبرنگار مهر، استقلال در فصل بیست و یکم با عملکرد و آمارهایی قهرمان لیگ برتر شد که هواداران این تیم ۹ سال ناکامی آن را در کسب عنوان قهرمانی به فراموشی بسپارند و بیشترین سهم را در این موفقیت تاریخی باید برای فرهاد مجیدی سرمربی این تیم در نظر گرفت.

در حالی که استقلالی‌ها در حال تدارک جشن قهرمانی بودند، خبری ابتدا در حد گمانه زنی در محافل فوتبالی پیچید که کام آبی‌ها را تلخ کرد. شایعه‌ای که تکذیب نشد تا نگرانی آبی‌ها را نسبت به تحقق آن افزایش دهد.

درست به فاصله چند ساعت مانده به آغاز دیدار پایانی استقلال در لیگ برتر خبری تحت عنوان خداحافظی احتمالی فرهاد مجیدی با استقلال بعد از این قهرمانی با سرعت فضای مجازی را در نوردید که این خبر بدون هیچ واکنشی از سوی خود مجیدی، نزدیکانش و مسئولان باشگاه استقلال همراه بوده و هست.

حضور مجیدی در امارات و سکوت باشگاه استقلال/گزینه بعدی در راه است!

انتشار این خبر خاطرات فصل سیزدهم لیگ برتر و سال ۹۲ را برای استقلالی‌ها زنده کرد. وقتی ابتدا شایعه خداحافظی ناگهانی مجیدی از دنیای فوتبال دهان به دهان چرخید و این خبر تکذیب نشد تا بوسیدن چهارگوشه زمین در بازی مقابل مس و آویختن کفش‌ها برای همیشه.

ابهام در خصوص ادامه همکاری مجیدی با استقلال وقتی قوت می‌گیرد که مصطفی آجورلو مدیرعامل این باشگاه هم در حاشیه مراسم برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال یک روز پس از جشن قهرمانی تیمش حاضر به پاسخگویی به سئوالات خبرنگاران در این زمینه نشد و در مواجهه با این صحبت‌ها به سکوت اکتفا کرد.

با گذشت چند روز از جشن قهرمانی استقلالی ها حالا وضعیت کادر فنی این تیم پیچیده شده است. صالح مصطفوی دستیار فرهاد مجیدی تصمیم به جدایی قطعی از جمع آبی پوشان گرفت و قصد دارد برای اقامت راهی خارج از کشور شود.

حضور مجیدی در امارات و سکوت باشگاه استقلال/گزینه بعدی در راه است!

فرهاد مجیدی از بازیکنان استقلال خداحافظی کرده و راهی امارات شده است و گفته می شود با یکی از تیم های این کشور به توافق هم رسیده اما هنوز خبر رسمی آن منتشر نشده است. با این حال عنوان شده که توافق نهایی وی با این تیم اماراتی صورت گرفته است.

به این اخبار غیررسمی باید اضافه کرد که از جواد نکونام به عنوان گزینه اصلی جانشینی وی نام برده می شود. این در حالی است که در واکنش به تمام این اخبار باشگاه استقلال سکوت کرده و هنوز پاسخ روشنی به ادامه همکاری با مجیدی یا انتخاب گزینه جدید نداده است.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *