امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عملیات اجرایی ساخت ۲ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون امور عمرانی استاندار بوشهر در این آئین در شهرستان دشتی گفت: مسکن به عنوان موتور پیشرو و محرک اقتصادی است و اجرا نهضت جهش تولید مسکن افزون بر حل مشکل مسکن مردم، نقش تحول آفرینی در رونق اقتصادی دارد.

محمد هادی رستمیان افزود: با اجرایی شدن نهضت جهش تولید مسکن آثار و عواقب بسیار مهمی برای مردم به ویژه محرومان به دنبال دارد.

وی اظهار کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده این ۲هزار واحد مسکونی در زیربنای ۲۰۰ هزار متر مربع با یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری احداث می‌شود. 

رستمیان اضافه کرد: از ۱۰ هزار و ۷۲۶ واحد سهمیه سال اول مسکن در استان بوشهر تاکنون عملیات اجرایی طرح‌هایی در قالب ۲ هزار و ۸۶۰ واحد، یک هزار ۶۰۰ واحد، سه هزار و ۳۱۶ واحد و ۲ هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

رستمیان ادامه داد: همچنین تا ۱۰ روز آینده نیز عملیات اجرایی ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر نیز با تلاش اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، شرکت عمران شهر جدید عالی شهر با همراهی اعضا شورای مسکن استان بوشهر و فرمانداران ۱۰ گانه استان و استاندار بوشهر آغاز می‌شود.

وی سرعت بخشی در اجرا طرح نهضت ملی مسکن همراه با کیفیت بالا را مورد تأکید قرار داد.

رستمیان ادامه داد: یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تزریق اعتبار برای ساخت این شمار واحد مسکونی موجب تحرک، شادابی، رونق و پویایی برای مجموعه‌های اقتصادی استان می شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر اضافه کرد: این پروژه‌ها با توجه به اینکه صنعت ساختمان از گودبرداری، فونداسیون تا مراحل انتهایی مشاغل بسیاری ایجاد می‌کند زمینه رونق چرخه صنعت را فراهم می کند.

رستمیان بیان کرد: دولت مردمی آیت‌الله رئیسی با تکیه بر تلاش جهادی، هدف‌ها و آرمان انقلاب اسلامی و با همراهی و همدلی مردم گام‌های سریع، بزرگ و شتابنده‌ای به سمت رشد، اعتلا و ارتقا هدف‌های نظام اسلامی بر می‌دارد و این حرکت، دشمنان این نظام از جمله منافقین، بدخواهان و معاندان کج‌اندیش را با توجه به تفکرات پوچ، واهی و باطلی که دارند ناامید می‌کند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *