امروز: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار عسلویه :صنعت خدمات مناسبی به مردم این شهرستان ارائه نکرده است

به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرمانداری عسلویه روز پنجشنبه به نقل از سید علی هاشمی در نشست شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس بیان کرد: با این حال از زمان تغییر مدیریت شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس، اقداماتی صورت گرفت که جرقه امیدی برای ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع در دل مردم منطقه روشن شد.

وی با اشاره به گفته رییس شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه مبنی بر اینکه مسئولیت‌های اجتماعی قانون نیست بلکه عرفی و اخلاقی است، اظهار کرد: هر جا که قانون سکوت کرده و موضوعی سبب نارضایتی مردم و جامعه پیرامونی می‌شود، باید شورای تامین شهرستان به عنوان یک مرجع بن بست شکن ورود کند.

هاشمی افزود: با استفاده از پیشنهادات شورای تامین و تعامل شورای راهبردی پتروشیمی‌ها می‌توان موارد مورد نیاز را به تصویب رساند.
فرماندار عسلویه با بیان اینکه تعامل صنعت و مردم دوسویه است، اذعان کرد: امروز مردم عسلویه برای جرعه‌ای آب در رنج هستند، دغدغه خاموشی برق را دارند،محور های مواصلاتی و جاده‌ای نامناسب است و مراکز آموزشی متناسبی ندارد که موجب نارضایتی مردم شده است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، رفع نیازهای مردم عسلویه و نخل تقی را جهاد اقتصادی دانست و گفت: مسئولان و مدیران عامل، اگر به دنبال تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب هستند باید برای جلب رضایت مردم و خدمت به آنها گام بردارند.

هاشمی با اشاره به اهمیت موضوع امنیتی منطقه، گفت: با توجه به وجود و استقرار تاسیسات عظیم صنعت در شهرستان عسلویه؛ با تدبیر، هوشیاری و همراهی مردم و مسئولان امنیتی، در این منطقه حیاتی امنیت و آرامش برقرار است.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *