امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فریادهای سرمربی شهرخودرو در نشست خبری بعد از باخت به پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال امروز یکشنبه دو تیم پرسپولیس تهران و شهر خودرو مشهد به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود پرسپولیس ‏‬به پایان رسید.

داود سیدعباسی سرمربی تیم شهرخودرو در نشست خبری بعد از این بازی درباره عملکرد تیمش که منجر به باخت شد، گفت: درباره کدام تیم صحبت می کنید؟ ما اصلا فوتبال بازی نمی کنیم! این جنگ نابرابر است. پنج هفته تیم ما را کشتند.

سرمربی شهر خودرو مشهد که فریادهای بلند او فضای سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی را پر کرده بود تاکید کرد: شما بگویید ما باید می باختیم؟ چرا حق این تیم را نمی دهید؟ مگر اینها چیز بیشتری می خواهند؟ به خدا اگر کمک داور ویدئویی وارد فوتبال ایران شود چه اتفاقاتی که نمی افتد. مثل یک تیم سر راهی با ما برخورد می کردند.

وی ادامه داد: در نیمه اول هر ۶ دیدار باید بازیکنان حریف را اخراج می کردند اما این کار را نکردند. شهرستانی ها کلاه خودشان را قاضی کنند.

سید عباسی درباره شرایط تیمش یادآور شد: ۲۰ درصد تیم سال قبل در شهرخودرو نماند. حدود ۴۰ درصد بازیکنان فعلی در لیگ برتر تجربه نداشتد. حق آنها را خوردند و باید جواب آنها را بدهند.

سرمربی شهر خودرو گفت: بگذارید کمک داور ویدئویی بیاید ببینیم چه تیمی قهرمان می شود. شهرخودرو برای تیم های شهرستانی درس عبرت باشد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *