امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

واکنش به خرید سعید صادقی، دو مهاجم جدید و آخرین وضعیت سیدجلال

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی بعد از پایان جلسه امروز خود با رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد. او ابتدا از زحمات دستیاران سابق خود در پرسپولیس تشکر کرد و در خصوص جدایی حمید مطهری هم گفت: مطهری شخصیت خوبی دارد و می تواند سرمربی خوبی باشد. او از نظر کاریزما خوب است و علم و دانشش را هم دارد. فکر نمی‌کنم چیزی از سرمربیان حاضر در لیگ کم داشته باشد. می تواند یکی از استعدادهای خوب مربیگری باشد و امیدوارم چالش سرمربیگری را با موفقیت طی کند.

وی درباره تقابلش با حمید مطهری (به عنوان سرمربی نساجی در فصل آینده) خاطرنشان کرد: فوتبال است و همه مربیان لیگ رفقای ما هستند. شاید با ۹۰ درصد مربیان رفاقت دیرینه داریم. حمید هم یکی از آنها است. فکر می کنم این نسل جدید مربیان خیلی نسل خوب و کاری هستند. اعتماد و اعتقادی که مدیران به آنها پیدا کرده اند قابل تقدیر است.

سرمربی پرسپولیس درباره انتخاب جانشین مطهری و احتمال حضور سیدجلال حسینی در کادر فنی تاکید کرد: هنوز برای جانشینی مطهری تصمیم گرفته نشده است. در فکر هستیم. این اتفاق دیروز افتاد. وضعیت سید هم این هفته مشخص می شود. صحبتی که با سید داشتیم قدیمی بود. صحبت جدید نداشته ام. قرار است او به باشگاه بیاید.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال جذب یک دستیار خارجی، یادآور شد: هنوز چیزی مشخص نیست.

گل محمدی در ادامه با تاکید بر اینکه تیمش نیاز به مهاجم دارد تصریح کرد: حتما همینطور است. دو مهاجم می خواهیم؛ چه ایرانی چه خارجی. باید خط حمله را تقویت کنیم. در نقل و انتقالات هم کار را خوب شروع کردیم. جا دارد از باشگاه تشکر کنم که شتاب خوبی در نقل و انتقالات داشتیم. نیمی از لیست بازیکنانی که داده ایم جذب شده است.

وی در خصوص اینکه آیا در این شرایط مهاجم داخلی پیدا می شود؟ گفت: زیاد نمی شود راجع به جزئیات صحبت کرد. زیاد عجله نکنید. مشخص می شود.

سرمربی پرسپولیس از پاسخ به سئوالی درباره جذب سعید صادقی هم خودداری کرد و گفت: راجع به اسامی صحبت نمی کنم.

«آیا امروز در باشگاه جلسه فنی داشتید؟» گل محمدی در پاسخ به این سئوال گفت: جلسه فنی نبود. داشتیم گزینه ها را بررسی می کردیم و فیلم بازی هایشان را می دیدیم.

به گفته گل محمدی، تمرینات پرسپولیس برای فصل آینده از روز نهم تیرماه شروع می شود.

خبرنگاری از سرمربی پرسپولیس سئوال کرد که آیا خودش هم تمایل به تقویت کادر فنی و کنار گذاشتن دستیارانش داشته است که وی در پاسخ گفت: متاسفانه شرایط طوری رقم خورد که با اولین مصدومیت یا اولین اشتباه دروازه بان، دوباره یکسری ها شروع به توهین می کردند. این جدایی در وهله اول به نفع خود مربیان و اعتبار و شخصیتشان بود. از این اتفاقاتی که افتاد متاسف شدم. در بحث فضای مجازی و رسانه ای؛ یک عده سر این قضایا شیطنت و جو را خیلی ملتهب کردند. باید خیلی هوشیارانه عمل می کردیم. حقشان نبود اینطور از ما جدا شوند. آنها در این دو سال و نیم زحمت زیادی کشیدند. خودم دوست داشتم اگر قرار بود یک نفر از کادر فنی جدا شود، با یک شکل خوب و فضای بهتر باشد.

گل محمدی در پایان درباره اعلام رقم قراردادش از سوی رضا درویش مدیرعامل باشگاه در یک برنامه تلویزیونی هم گفت: بحث قراردادها شخصی است. درویش را در منگنه قرار دادند. ایشان هم صداقت دارد و بلد نیست مثل خیلی ها صحبت غیر واقعی کند و اسیر آن جو و آن سئوالات شد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *