امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وقتی پرسپولیس پورعلی گنجی را گرفت، استقلال باید سیلوا را حفظ کند

به گزارش خبرنگار مهر، با اینکه تاکنون گمانه زنی‌های متعددی در خصوص بازیکنان مورد نظر استقلال صورت گرفته، اما این تیم هنوز عملاً نه با بازیکنانی از بازیکنان فصل گذشته‌اش تمدید کرده و نه بازیکن جدیدی را به خدمت گرفته است. تنها اتفاق قطعی شده در نقل و انتقالات این تیم به جز تحولات کادر فنی، جدایی رودی ژستد مهاجم فرانسوی آنها بلافاصله پس از قهرمانی بود.

پیمان صاحب جمعی پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص نقل و انتقالات این تیم اظهار داشت: دوران نقل و انتقالات و پیش فصل مهم‌ترین مقطع هر فصلی است و تکلیف بسیاری از تیم‌ها در همین مقطع مشخص می‌شود. به عنوان یک کارشناس قصد انجام اظهار نظرهای احساسی و هیجانی را ندارم. اما از نگاه من حفظ مهره‌های اصلی استقلال برای فصل آتی باید در اولویت مدیران باشگاه قرار گیرد.

وی با اشاره به حضور موفق رافائل سیلوا در خط دفاعی آبی پوشان گفت: سیلوا را بهترین خرید فصل قبل می‌دانم و سهم مهمی در قهرمانی تیم داشت. او با صلابت در خط دفاعی ایستاد و به سازمان دفاعی آبی‌ها یک استحکام مضاعف بخشید و اجازه نداد خلا مرادمند و یزدانی حتی برای یک لحظه به چشم آید. لذا حفظ چنین بازیکنی باید در اولویت قرار گیرد.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: زمزمه‌هایی مبنی بر پیشنهاد مالی بالای این بازیکن به گوش می‌رسد که شاید این زمزمه‌ها هدفمند و برای آماده سازی ذهن هوادار جهت جدایی این بازیکن باشد. لذا من به عنوان پیشکسوت این باشگاه به مدیران توصیه می‌کنم اگر فصل بعد هم قهرمانی می‌خواهید، باید به هر قیمتی شده بازیکنانی مثل سیلوا را حفظ کنید؛ حتی اگر قیمت او از نظر شما گران باشد.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: وقتی تیم رقیب می‌رود بازیکنی در کلاس مرتضی پورعلی گنجی را برای خط دفاعی‌اش می‌آورد، ما نباید بازیکنی مثل سیلوا را از دست بدهیم. قطعاً پورعلی گنجی و حتی دیگرانی مثل بیرانوند و اسماعیلی فر و رفیعی مجانی به پرسپولیس نرفته‌اند و قراردادهای آن‌چنانی دارند. لذا ما نباید با این بهانه که بازیکنی مثل سیلوا پیشنهاد بالایی دارد او را از دست بدهیم. سیلوا باید هم پیشنهاد بالایی بدهد چون بی تردید بهترین مدافع وسط شاغل در لیگ ایران است و حتماً باید رقم قرارداد او از همه مدافعان میانی بالاتر باشد و این کاملاً طبیعی است.

صاحب جمعی گفت: سیلوا را به عنوان نمونه گفتم و دیگر بازیکنان استقلال هم همین شرایط را دارند. مدیران باشگاه نباید اجازه دهند بازیکنان با کیفیت این تیم که در قهرمانی تاثیرگذار بودند به راحتی پیراهن این تیم را از دست بدهند. تکلیف قهرمانی فصل آینده را همین روزهای نقل و انتقالات مشخص می‌کند و لذا لطفاً در این روزها هوای این تیم را داشته باشید.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *