امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عدالت اجتماعی مرهون تلاش‌های دستگاه قضایی کشور است

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد محمدی زاده روز پنجشنبه در پیامی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه اظهار کرد: قوه قضائیه همواره در راستای مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم اهتمام جدی داشته است. 

وی در این پیام یادآور شد: شهادت شهید بهشتی به دست منافقین کوردل از حوادث تلخ جمهوری اسلامی است، اما خون‌  این شهید والامقام موجب بصیرت مردم در شناخت اهداف منافقین و دوام و قوام نظام اسلامی شد.

استاندار بوشهر با اشاره به نقش پررنگ قوه قضاییه در برقراری عدالت در جامعه، بیان کرد: سالروز فاجعه دردناک انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران وفادار امام و انقلاب، فرصت مغتنمی برای تجلیل از  بزرگ معمار دستگاه قضایی،  شهید مظلوم “دکتر بهشتی” و دیگر شهیدان  این عرصه و تکریم تلاش خالصانه قشر خدمتگزار و متعهد این دستگاه است.

محمدی زاده خطاب به قضات و کارکنان دادگستری در استان بوشهر، گفت: امید است در سال ” تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین” همه بتوانیم با همپوشانی و تلاش مضاعف در راستای تحقق عملی شعار سال اهتمام ورزیم.

سالروز حادثه هفتم تیر ۱۳۶۰ و انفجار بمب در دفتر حزب جمهوری اسلامی  و شهادت آیت الله سید محمد بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، به عنوان هفته قوه قضاییه نام‌گذاری شده است.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *