امروز: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرمانده سپاه دشتی: ۱۱۶ گروه جهادی در این شهرستان در حال خدمت رسانی است

ه گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار محمد رضا زارعی روز  دوشنبه در نشست ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی  دشتی افزود: گروههای جهادی در  زمینه های توسعه و تعمیر مدارس، خانه سازی  و تعمیر واحدهای مسکونی برای محرومین و توسعه کشاورزی و دامداری و محرومیت زداای در نقاط محروم دشتی فعالیت دارند.

وی یادآورشد:پارسال بیش از هفت هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در سه نوبت توسط خیرین و گرههای جهادی دشتی بین اقشار آسیب پذیر و نیازمند دشتی توزیع شد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) دشتی  اظهار داشت: در این مدت  شش بیمارستان سیار و ده اکیپ دندانپزشکی با همکاری بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان دشتی به مناطق محروم دشتی اعزام و خدمات  پزشکی و درمانی به روستائیان و سایر اقشار ارائه داده اند.

وی گفت: در یکسال گذشته  ۷۰۰ نفر از بسیجیان در دوره های مهارت و  توانمند سازی و ایجاد فضای کسب و کار در سطح شهرستان شرکت کرده اند.

زارعی با اشاره به پرداخت  ۲۷ میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال زایی در دشتی  گفت:با این اعتبار زمینه اشتغال ۶۰ نفر  از جوانان  این شهرستان  در زمنیه های کشاورزی،  دامداری، صنایع دستی و  خدماتی فراهم شده است. 

فرماندار دشتی نیز گفت: بسیج سازندگی یکی از نهادهای موثر و خدمات رسان به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در این  شهرستان دشتی است.

علی بحرانی از خدمات  بسیج سازندگی دشتی که باعث امید و نشاط در جامعه شده اند قدردانی نمود .

وی تاکید کرد: بسیج سازندگی و نیروهای جهادی سربازان گمنام، مخلص و متخصص  هستند که با خدمت در روستاهای محروم شهرستان باعث امیدواری و نشاط در مناطق روستایی شده اند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *