امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پیش‌بینی ناپایداری‌های جوی برای جنوب بوشهر در پایان هفته

پیام مساعدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امشب با کاهش سرعت وزش باد، دریا نیز آرام‌تر خواهد شد و همچنین امروز و فردا احتمال نفوذ گرد و غبار فرامنطقه‌ای و در پی آن کاهش دید افقی و کیفیت هوا روی خلیج فارس، سواحل و مناطق شمالی و مرکزی استان دور از انتظار نخواهد بود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و گردوخاک پیش بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در مدت یاد شده احتمال ورود گرد و غبار فرا منطقه‌ای، کاهش دید افقی و فردا نیز در برخی نقاط احتمال مه رقیق وجود دارد.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد متغیر، به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

مساعدی بیان کرد: در مدت یاد شده ارتفاع موج دریا در سواحل خلیج فارس ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰سانتیمتر و فردا در همه نقاط ۳۰ تا۹۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول در ساعت ۰۰:۳۶، جزر اول دریا ساعت ۰۳:۵۱ بامداد، مد دوم دریا ساعت ۱۱:۰۰، جزر دوم  در ساعت ۱۸:۴۵ خواهد بود.

مساعدی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان و اهرم با ۴۵ و عسلویه با ۲۸ به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *