امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

پیشنهاد استقلال باعث افتخارم بود/ در مورد تیم ملی شیطنت شد!

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد در خصوص پیشنهاد مربیگری برای استقلال اظهار داشت: هر مربی دوست دارد که سرمربی تیم‌های استقلال، پرسپولیس و تیم ملی باشد و شاید این بزرگ‌ترین اهداف مربیان باشد. من هم قطعاً برای آینده مربیگری خودم هدفگذاری هایی کردم و برای رسیدن به این اهداف بر اساس طرح و برنامه‌ای که ریخته‌ام گام بر می‌دارم.

نکونام بیان داشت: از سردار آجورلو تشکر می‌کنم که مرا قابل دانستند و با من هم صحبتهایی انجام دادند. اما واقعیت این است که ترجیح می‌دهم به روش و شکلی که خودم برای آینده‌ام ترسیم کرده‌ام پیش بروم. نیاز نمی‌بینیم الان بخواهم شرایط استقلال یا شرایط خوبی که فولاد دارد را به هم بریزم. فولاد یک باشگاه کاملاً حرفه‌ای است و از آقای گرشاسبی هم تشکر می‌کنم که شرایط خوبی ایجاد کرده‌اند و نیاز نمی‌بینم از مسیری که به نظر خودم درست است خارج شوم.

وی افزود: استقلال تیم بزرگی است و از بچگی هوادار آن بودم و برای موفقیت این تیم هم آرزوهای خوب دارم و اما سرمربی فولاد ماندم چون اهدافی برای خودم دارم که آنها را پیگیری می‌کنم.

کاپیتان سابق استقلال در خصوص تاثیر فشار احتمالی نتایج خوب استقلال بر تصمیم گیری اش بیان داشت: نه نتایج خوب استقلال روی من فشار داشت نه اینکه می‌گویند بنده نیم نگاهی به تیم ملی دارم. هدف بزرگ من موفقیت آسیایی با فولاد است. من فشارهای زیادی در فوتبال دیدم که این فشارها در مقایسه با آن هیچ است. همه مربیان دنیا هم قرار نیست تا آخر عمرشان هرکجا می‌روند نتیجه بگیرند. استقلال نتایج خوبی گرفته اما ایراداتی هم داشته و جای پیشرفت دارد. هر تیمی در دنیا می‌تواند رشد و پیشرفت کند. برای تیم ملی هم آرزوی موفقیت می‌کنم. شاید اسمم در خصوص تیم ملی مطرح شده اما هیچ صحبتی در این خصوص با من صورت نگرفته است.

ملی پوش سابق کشور در خصوص اظهار نظرش درباره اسکوچیچ در یکی از نشست‌های خبری‌اش بیان داشت: در آن مصاحبه قدری شیطنت شد و من هم سالهاست در فوتبال هستم و این شیطنت‌ها را متوجه می‌شوم و بعضی مواقع ما هم ناچاریم یک سری صحبت‌ها را بکنیم. در مجموع هرکسی مربی تیم ملی باشد احترام می‌گذاریم و برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی فولاد در خصوص اهدافش در فولاد گفت: از روز اولی که به باشگاه فولاد آمدم با توجه به امکانات باشگاه بازیکن جذب کردم. تقریباً دو سال هیچ بازیکنی نگرفتیم غیر از پنجره زمستانی فصل پیش و پیش فصل پارسال که فقط دو روز فرصت داشتیم و بوحمدان و لیموچی را جذب کردیم. در زمستان هم گردان، خلعتبری، رضاوند و شیری را گرفتیم که در باشگاه‌های قبلی شان شاید مورد بی مهری قرار گرفتند و ما نشان دادیم آنها توانایی و لیاقت بیشتری دارند.

نکونام تصریح کرد: امسال هم برنامه ما بنا به خواسته باشگاه است وقتی برخی تیم‌ها با هزینه و برنامه‌ریزی خوب بازیکنان با کیفیتی جذب می‌کنند، ما هم می‌خواهیم در سطح بالای این لیگ باشیم و سعی می‌کنیم برای قهرمانی و نایب قهرمانی بجنگیم و در لیگ آسیا هم موفق باشیم. به همین دلیل بازیکنانی را هم جذب کردیم که در اهداف بزرگی که داریم به ما کمک کنند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *