امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

بازیکنان منتخب هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور

 

❇️یاران سبز-مرتضی خضری: در هفته دوم چندین بازیکن تاثیرگذار وجود داشت که نتایج را تغییر دادند. از بین بازیکنان موثر هفته دوم پنج بازیکن منتخب شدند.

▪️در درون دروازه سنگربانان سه تیم موقعیت‌های عجیبی از حریفان گرفتند. امیرارسلان غفرالهی در درون دروازه استقلال خوزستان نگذاشت چادرملو به گل برسد تا آبی‌ها با گل جلیلی برنده باشند. #میلاد_فتوت در درون دروازه پاس و در لحظات پایانی توپی را بیرون کشید که پاس را برنده بازی کرد. منصور مدارایی سنگربان بندرعباس در مقابل ملاباشی دو گل زد و عامل مهمی در کسب سه امتیاز شهرداری بود.
عملکرد سه سنگربان سرحال استقلال خوزستان، پاس گناوه و شهرداری بندرعباس انتخاب را در درون دروازه سخت کرد اما با توجه به شرایط تیم‌ها، امیرحسین غفرالهی بهترین سنگربان هفته دوم شد و در تیم منتخب قرار گرفت.

▪️امیرحسین حمزه‌پور بازیکن جوان فولاد هرمزگان در این هفته دو گل زد و چهره برتر تیم خود بود. به همین دلیل حمزه‌پور در منتخب هفته دوم قرار گرفت.

  • محمود مسعودی‌نیا هنوز از مصدومیت نگذشته است اما عملکرد بسیار خوبی در هفته دوم داشت. گل پیروزی‌بخش و بازی خوب این بازیکن باعث شد در منتخب هفته دوم باشد.

▪️ابراهیم دکان بحری وضعیت پارسیان دشتی را در هفته دوم تغییر داد و به جمع منتخب هفته دوم رسید.

▪️معین جمادی‌پور تلاش زیادی کرد تا خط دفاع شهرداری آسیب نبیند. جمادی‌پور هم در منتخب هفته جا گرفت.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *