امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

بهترین های جام رمضان یادواره یاران سبز + عکس

 

❇ یاران سبز-مرتضی خضری:
▪محمد افتخاری، علی‌کرم گرنه و ابراهیم شهری سه پیشکسوت نام‌آشنای فوتبال گناوه که در اواخر دهه ۵۰ و دهه ۶۰ با بازوبندهای تاج، پرسپولیس و پاس تیم‌های خود را به زمین می‌فرستادند مراسم اهدا جوایز را انجام دادند.

احمد احمدی چند سالی‌ست از فوتبال دور است. حمل توپ و دریبل‌های احمدی دیدنی بود. کاپیتان نوجوانان و جوانان پرسپولیس در سال ۹۷ به دلیل سانحه تصادف به کما رفت و چند ماه در بستر بود. احمدی هم در صف افرادی بود که جوایز را اهدا کردند.
جواد رستمی شهردار گناوه و ایوب خدری عضو شورای شهر گناوه هم در مراسم اهدا جوایز حضور داشتند.

رحمان عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه و مهراب دشتی‌مکان رئیس هیات فوتبال شهرستان گناوه هم از میهمانان شب فینال بودند.

▪در ابتدای مراسم از مرتضی گاوداری، اکبر محمدزاده، جمال احمدی و حیدر پورفرهاد با مدالی که خاص این مسابقات بود تقدیر شد.
علی حیدری یکی از عوامل برگزاری این مسابقات بود. حیدری، سالم قایدی و حسین یوسفی تلاش کردند تا مسابقات خوب باشد.

▪محمد شرونی و ایلیا امیری قضاوت بازی فینال را به عهده داشتند. در پایان با مدال از قاضیان دیدار پایانی تجلیل شد.

▪حمید تاج‌دینی با ترکیبی از بازیکنان خوزستانی، کهگیلویه و بویراحمد و دیلمی، فضای فوتسال گناوه را تغییر داد. تیم مقتدر کروز نتوانست قهرمان بشود اما درس‌های خوبی به فوتسال گناوه داد.

▪سید ابراهیم موسوی در سال ۸۷ عنوان بهترین بازیکن مسابقات فوتسال یاران سبز را به دست آورده بود. در سیزدهمین دوره هم بهترین شد تا رکورددار بهترین‌ها باشد. موسوی در سه بازی پایانی و در ضربات پنالتی به جای رضا نیکی در درون دروازه قرار گرفت و عامل اصلی صعود و قهرمانی ضامن بود‌.

▪در جدول گلزنان بهترین فرصت را اسماعیل عباسی برای آقای گلی داشت، عباسی ۹ گله بود. بهترین گلزن پرسپولیس در نیمه نهایی گل نزد تا علی جوکار با ۹ گل آقای گل مسابقات شود. جوکار بازیکن کازرونی ساحل بود.

▪خیلی‌ها خوب بودند، در ساحل علی و احسان جوکار، در پرسپولیس سعید ترسا و اسماعیل عباسی، در پدیده بازی‌های محمدجواد بیژنی دیدنی بود. در کوثر رضا دهقانی و رضا جوریز بهترین بودند. در لیان پرونده مجید علیزاده در ستاره بود. در جزیره هر وقت خسرو عیدی زاده خوب بود نتایج نیز خوب بود. سیداحمد موسوی و امین حیدری بهترین‌های پارسیان بودند. بندرریگ نتوانست مانند شایان بندرریگ باشد اما فوتبال ماهان کشتکار عالی بود.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *