امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

تورنمنت حذفی گناوه به تیم جوان امید رسید

یاران سبز_محمد احمدزاده: با شروع فعالیت هیات جدید فوتبال گناوه و به منظور تحرکات جدید فوتبالی در تیم‌ها و در حالی که هیات قبل پرونده فوتبال گناوه را بسته بود یک دوره تورنمنت حذفی گرامیداشت دهه فجر در گناوه برگزار شد. این مسابقات گرچه با نام دهه فجر بود ولی شروع و پایان آن بعد از دهه فجر بود.

امید با شکست پدیده و شهباز با شکست دلیران جوان در ضربات پنالتی راهی فینال شدند.

در دوازدهمین روز از آخرین ماه سال هزار و چهارصد دو تیم امید و شهباز فینال تورنمت حذفی شهر گناوه را برگزار کردند.

این دیدار با سوت حسین ملک حیاتی آغاز شد. امید خیلی خوب شروع کرد و به دو گل رسید. ابتدا مجید خواجه‌گیری با ضربه سر گل اول را به ثمر رساند بعد از آن نوبت به محمدرضا حیدری با تجربه رسید تا گل دوم امید را به ثمر برساند. بعد از این گل فشار شهباز بیشتر شد و در آخرین دقایق نیمه نخست به پنالتی رسید که این ضربه را مهران ابراهیمی به گل تبدیل کرد.

با شروع نیمه دوم شهباز خیلی زود کار را به تساوی کشاند. سعید ترسا گل دوم شهباز را به ثمر رساند. این نتیجه تا دقیقه ۸۰ پا برجا بود. خروج اشتباه مهدی پناهی سنگربان شهباز گل سوم امید و قهرمانی این تیم را به همراه داشته باشد.

🔻 در حواشی:

🔸قضاوت دیدار فینال بر عهده حسین ملک حیاتی، محمدرضا حبیبی، ابراهیم عربزاده و حسین خرمی بود.

🔸جواد رستمی شهردار بندر گناوه، مهراب دشتی مکان رئیس هیات فوتبال، صمد رستمی مشاور رئیس، غلامرضا عبدالله زاده رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی، یحیی کرمی مالک باشه پارسه، خانم بهمنیاری و جناب سروان فهیمی مهمانان برنامه اهدا جوایز بودند.

🔸ابتدا از داوران فینال تجلیل شد‌.

🔸به بازیکنان امید مدال‌های زیبایی اهدا شد.

🔸مهراب دشتی مکان مدال قهرمانی را بر گردان حسین عبدالهی مالک باشگاه امید انداخت. بعد از قهرمانی امید لبخند بر روی لبان عبدالهی آمد.

🔸دشتی مکان با تندیس از رستمی شهردار بندر گناوه تجلیل کرد.

🔸در ترکیب امید فقط دو بازیکن بزرگسال وجود داشت و بقیه بازیکنان جوانان و امید این تیم بودند؛ تیم جوانی که آینده روشنی دارد.

🔸جام قهرمانی را رستمی شهردار گناوه به محمدرضا حیدری کاپیتان امید تقدیم کرد.

🔸فضل‌الله صیادی و شاگردانش با این جام و با روحیه بالا پا به مسابقات مناطق کشور در رده سنی جوانان خواهند گذاشت.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *