امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

در فوتسال یاران سبز ضامن و کروز به فینال رسیدند

.

❇یاران سبز-مرتضی خضری: در یکی از شب‌های حساس فوتسال گناوه دو بازی انجام شد. در سالن نفت چهار تیم برای رسیدن به فینال خود را به آب و آتش زدند.

در حالی که سکوها مملو از تماشاگر بودند ابتدا پرسپولیس به دیدار ضامن رفت. دو تیم در وقت‌های معمول حریف هم نشدند و بازی با نتیجه یک بر یک تمام شد و دو تیم تن به ضربات پنالتی دادند. در ضربات پنالتی ضامن ۴ بر ۳ به پیروزی رسید و یک پای فینال شد.
در بازی دوم لیان دور از انتظار ظاهر شد اما توان شکست کروز را نداشت. کروز این بازی را ۲ بر صفر برد و فینالیست مسابقات شد.

▪در بازی نخست، پرسپولیس کاملا منطقی به توپ ضربه زد. دوندگی خوب و حرکات سریع در حمله باعث شد تا عباس عباسی گل اول این بازی را برای سرخ‌ها به ثمر برساند. بعد از این گل شرایط برای ضامن لحظه به لحظه سخت‌تر شد ولی ضامن برای شکست آمادگی نداشت و ضربه فنی و دقیق مصطفی خلیلیان نتیجه را مساوی کرد.

در ضربات پنالتی شرایط به شکلی پیش رفت که همه پرسپولیس را یک پای فینال می‌دیدند اما هنر سیدابراهیم موسوی مدافعی که در درون دروازه ایستاده بود تمام معادلات را بهم زد. سه پنالتی آخر پرسپولیس گل نشد تا ضامن به فینال برسد.
با حذف پرسپولیس از گردونه مسابقات شانس اسماعیل عباسی برای آقای گلی مسابقات از بین رفت.

مسابقات به فینال رسیده و علی جوکار از ساحل با ۹ گل شانس اول کسب عنوان آقای گل مسابقات است. اسماعیل عباسی هم ۹ گله است.
مصطفی خلیلیان با ۷ گل در تعقیب دو گلزن اول مسابقات است و تنها در صورتی عنوان بهترین گلزن را به دست خواهد آورد که سه گل بزند.

مهرداد غلامی و امیر هام قضاوت یکی از بازی‌های سخت و پر برخورد این دوره را به عهده داشتند. غلامی و هام با آرامش و تسلط بازی را اداره کردند.

▪در بازی دوم لیان نگذاشت آب خوش از گلوی کروز پایین برود.
به زعم خیلی‌ها کروز از پیش برنده بود اما شاگردان حامد شیخ‌زاده نگذاشتند این بازی یک طرفه شود. دوندگی غیر قابل پیش‌بینی بازیکنان لیان و هوشیاری مجید عیدی‌زاده در درون دروازه معادلات را بهم زد. کروز در این بازی دو گل زد که هر دو گل حاصل دو اشتباه بود. ابتدا هاشم شیرعلی موفق به گلزنی شد و در نیمه دوم هم کیوان خواجوی از روی ضربه آزاد مستقیم دروازه عیدی‌زاده را باز کرد.

قضاوت این بازی را محمدرضا محمودی و علی‌رضا دشتی‌نظری به عهده داشتند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *