امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

سربست به سختی مقاومتِ مقاومت را شکست/ یاران محمود آسان از میهن گذشت/ اقبال موعود بلند بود

یاران سبز-مرتضی خضری: سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان- یاران سبز، یادواره محمود لیراوی، غلامرضا سیفی، نادر پهلوان‌زاده، حمید حیدری، هادی خرم‌آبادی و یعقوب خلفی با بازی دو تیم یاران محمود و میهن آغاز شد.

در اولین بازی افغانستانی‌های ساکن گناوه نتوانستند حریف یاران محمود بشوند و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خوردند. بازی خوب عباس کیانی و سه گلی که این بازیکن به ثمر رساند مهم‌ترین دلیل صعود یاران محمود بود. در این تیم حمید فرهادی هم شب بسیار خوبی داشت.
ماشاالله کیانی(۲گل) و امیر فرهنگی دیگر گلزنان یاران محمود بودند.

▪در بازی دوم حامد جوکار در دفاع و سجاد سهیلی در درون دروازه یا امام رضا بدون نقص بودند اما در نهایت ۲ بر ۱ مغلوب موعود شدند.
تنها گل یا امام رضا را حامد جوکار به ثمر رساند.
آرمین برز و رضا منصوری گلزنان موعود در این دیدار بودند. برز تاثیرگذارترین بازیکن موعود بود.

▪در بازی سوم کار برای سربست سخت شد اما احمد شهابی گره بازی را باز کرد و سه بار توپ را از خط دروازه مقاومت گذراند‌. سعید عرب زاده هم زننده گل چهارم سربست بود‌
وقتی بازی سه بر صفر شد ناگهان مقاومت منظم شد و دو گل به ثمر رساند. ابتدا سعید احمدی موفق به گلزنی شد و لحظاتی بعد سیدسجاد صدری گل دوم را به ثمر رساند.
مصیب کوفی بهترین بازیکن مقاومت بود.

▪در اولین شب، محمد شرونی یکی از داوران خوب لیگ‌های کشوری در کنار علی‌رضا دشتی‌نظری و علی حاجیانی قضاوت بازی‌ها را به عهده داشت.

▪جمال احمدی سرپرست شب نخست بازی‌ها بود.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *