امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فوتبال ساحلی کشور/ کام تلخ ملوان در هرمزگان

یاران سبز-مرتضی خضری: ملوان انزلی و فولاد هرمزگان از تیم‌های مدعی در گروه اول لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور هستند. در گروهی که اکثر تیم‌ها مدعی هستند فولاد هرمزگان کار را برای ملوان سخت کرد. این بازی در تایم سوم ۸ بر ۲ بود که ملوان انزلی زمین را ترک کرد.
نتیجه نهایی این بازی را کمیته انضباطی مشخص خواهد کرد.
در این بازی ابتدا سعید رحمتی برای ملوان گل زد. قبل از سوت پایان نیمه نخست افشین آشیان بازی را مساوی کرد.
در تایم دوم امیرحسین تنیان میزبان را پیش انداخت اما این گل هم پاسخ گرفت. ضربه علی علی‌گلی دو تیم را در عدد دو برابر کرد. بعد از این گل ساق‌های ملوان سنگین شد و فشار حملات فولاد هم بیشتر شد. دقایق باقی مانده نیمه دوم برای ملوان سخت گذشت و این تیم ۶ گل دریافت کرد. ملوانان روی اکثر گل‌ها اعتراض داشتند.
گل‌های هرمزگان را امیرحسین حمزه‌پور(۲ گل)، موسی خاک‌کش‌زاده (۲ گل)، علی رضایی و امیرحسین تنیان به ثمر رساندند.
امیرحسین حمزه‌پور بازیکن جوان فولاد چهره برتر این بازی بود.
امیرحسین حسن‌زاده سرمربی ملوان انزلی در پایان بازی گفت: در همان جلسه قبل از بازی مسئولین فولاد به چیدمان داوری اعتراض کردند. همین اعتراض باعث شد داوران تحت تاثیر قرار بگیرند و در جریان بازی چندین خطا برای میزبان بگیرند. ما در نیمه اول پیش بودیم ولی در نیمه دوم داور تغییر عجیبی داشت و بارها نقطه پنالتی و خطا را به سود ملوان نشان داد.
ذاکری سرمربی فولاد از مسایل پیش آمده اظهار تأسف کرد و گفت: داوری بسیار خوبی انجام شد و ما مستندات خود را به سازمان لیگ خواهیم داد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *