امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

جهاد تبیین مهمترین وظیفه روابط عمومی ها و اصحاب رسانه است

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان بوشهر افزود: امروز دشمن برای ایجاد ناامیدی در بین مردم برنامه‌ریزی ویژه‌ای کرده است در این حوزه نقش اصحاب رسانه و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و ادارات مهم و تاثیرگذار است.

وی بیان کرد: با توجه به جنگ ترکیبی دشمن در عرصه‌های فرهنگی، رسانه‌ای و اجتماعی که دشمن آغاز کرده، روابط عمومی دستگاه‌ها در عرصه مقابله باهدف‌های دشمن نقش مهم و سختی دارند و در این زمینه جهاد تبیین باید مورد توجه ویژه قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یکی از اقدامات مهم دولت را نهضت ملی مسکن دانست و گفت: بر اساس این طرح تا پایان عمر دولت سیزدهم باید ۴۲ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر اجرا شود که تاکنون ساخت ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد آغاز شده است.

پورات اضافه کرد: تقویت روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و ادارات و تحقق مطالبات آنان یکی از اولویت‌ها است و در این راستا مدیران دستگاه‌های اجرایی باید حمایت ویژه ای از روابط عمومی‌ها کنند تا این مجموعه تقویت شود.

وی ضمن قدردانی از تلاش و فعالیت مدیر روابط عمومی استانداری بوشهر تصریح کرد: استاندار بوشهر حامی اصلی روابط عمومی‌ها است و حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هم توجه ویژه‌ای به تحقق مطالبات مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و ادارات دارد.

در این جلسه ضمن معرفی و اهدا احکام هیات رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر، از اعضا قبلی قدردانی شد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *