امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

فرماندارگناوه: مطالبات دیرینه مردم این شهرستان اجرایی و افتتاح شد

به گزارش ایرنا، محمدتقی صفری روز سه شنبه در یادواره شهدیان رجایی و باهنر و تجلیل از کارمندان نمونه این شهرستان افزود: احترام و خدمت رسانی به مردم به عنوان وظیفه و تکلیف بوده  که نظام مقدس جمهوری اسلامی بر گردن ما گذاشته است.

صفری گفت: آغاز عملیات اجرایی کارخانه فولاد در این شهرستان با ۱۵ هزار میلیارد تومان از پروژه های شاخص و حایز اهمیت بود که سال ها در اننظار آن بودیم.

فرماندارگناوه افزود: این پروژه خاصیت و مزایای زیادی دارد که از جمله دست اندرکاران آن  افراد بومی شهرستان هستند و نقش بسزایی در  ایجاد اشتغال و رفع بیکاری جوانان می کند.

وی  اجرای فاز اول لایروبی خور بندر ریگ به طول ۳ کیلومتر را از دیگر پروژه های مهم هفته دولت و از کارهایی زیربنایی دانست که با ۷۸ میلیارد تومان اعتبار انجام می‌شود.

صفری افزود: برای جلوگیری از رسوب مجدد در خور این بندر که نگرانی مردم است کارهای کارشناسی و تدابیر و اقدام های مناسبی اتخاذ خواهد شد.

فرماندار گناوه طرح توسعه کارخانه جوجه کشی همتی نژاد با ظرفیت سالانه تولید ۳۳ میلیون قطعه ،عملیات اجرایی پل جدید سید رضا و تداوم تعریض این محور تا سه راهی چاهبردی ،از دیگر طرح های مهم هفته دولت در این شهرستان است.

فرماندارگناوه: مطالبات دیرینه مردم این شهرستان اجرایی و افتتاح شد

وی ادامه داد: اجرای طرح جاده کمربندی گناوه به عنوان اتصال کلیدر جنوب – شمال کشور  نیز در ۸ کیلومتر آغاز شده است.

وی گفت: اجرای جاده ساحلی روستاهای ساحلی مال خلیفه، مال قاید و قلعه حیدر ، افتتاح و اجرای چندین طرح بهداشتی ، ورزشی و اقتصادی  از دیگر برنامه های مهم در هفته دولت امسال است.

صفری بیان کرد: پروژه فاضلاب کوی بسیجیان که چندین سال متوقف شده بود ،  با تلاش مجمومه آب و فاضلاب به بهره برداری رسید.

وی افزود: طبق قول مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر ، پس از پایان ۱۴ کیلومتر شبکه فاضلاب در سال جاری، سپس   مابقی نقاط دیگر اجرایی خواهد شد.

فرماندار گناوه  گفت: عملیات اجرایی پیست تارتان نیاز مبرم ورزشکاران از دیگر پروژه های مهم هفته دولت و از مصوبات سفر رئیس جمهور است که شروع شد.

وی ادامه داد: احداث سالن ورزشی  هزار و ۵۰۰ نفری چندمنظوره بانوان نیز در دستور کار قرار گرفته است و اجرایی خواهد شد.

صفری بیان کرد: در حوزه سلامت مبلغ ۱۰ میلیارد تومان پیش بینی در بودجه امسال جهت تجهیزات بیمارستان ها شده است.

وی گفت: در روستاها نیز در حوزه های مختلف کارهای زیرساختی ، احداث چمن مصنوعی ، راه و آسفالت  در هفته دولت انجام شده است.

فرماندار گناوه گفت:هفته دولت بهترین فرصت و بهره گیری برای آموختن خیلی از نکات و مسایل مهم در جامعه در خدمت رسانی و احترام به مردم با الگوگیری از سیره و منش شهیدان رجایی و باهنر  است.

فرماندارگناوه: مطالبات دیرینه مردم این شهرستان اجرایی و افتتاح شد

امام جمعه گناوه گفت: ایران اسلامی قربانی تروریسم شده و بیش از ۱۷ هزار شهید که بهترین و پاک ترین یاران وفادار به انقلاب بودند، به دست منافقان کوردل به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی افزود: در برهه کنونی وظیفه داریم در برابر جنگ نرم دشمن که به دنبال مبارزه با عناصر انقلاب و ولایت و تغییر دادن افکار مردم است ، باید واقعیت و حقیقت انقلاب را با شناخت کافی برای نسل کنونی جامعه تبیین و بازگو کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم غیور ایران اسلامی بارها وفاداری خود را به رغم مشکلات به اثبات رساندند و در این برهه نیز  با خدمت رسانی و گره گشایی مسئولان در رفع مشکلات و با اتحاد و همدلی از این پیچ تاریخی و جنگ اقتصادی و رسانه ای دشمن با عنایت خداوند عبور خواهیم کرد.

در پایان این آیین از کارمندان نمونه ادارات شهرستان گناوه تجلیل شد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *