امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

استاندار بوشهر: دفاع مقدس برگ زرین افتخارآفرینی ملت ایران است

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز پنجشنبه در نشست با فرماندهان نیروهای مسلح استان بوشهر به نقل از احمد محمدی زاده افزود: در دوران دفاع مقدس مردم با جان و مال خود در ابعاد گوناگون جبهه‌ها، خط مقدم و عملیات‌ها حضور داشتند و همه دنیا قدرت ایران اسلامی را مشاهده کرد.

وی با اشاره به اقتدار روز افزون ایران اسلامی بیان کرد: اکنون قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران به حدی رسیده که کشورهای متخاصم قدرت تصمیم‌گیری علیه ایران اسلامی و توان رویارویی را با این نظام ندارند.

محمدی‌زاده با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی در ابعاد گوناگون ذلیل و ضعیف شده‌اند، گفت: بر اساس دستور فرمانده کل قوا حرکت پیش رونده نیروهای مسلح نباید متوقف شود و باید هر روز بر  توانمندی‌های جدید خود بیافزایند.

وی با اشاره به نقش شهید سردار قاسم سلیمانی در منطقه مقاومت گفت: شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم، قدرت جدیدی در منطقه خلق کردند و تمام محاسبات دشمن را بر هم زدند.

استاندار بوشهر افزود: هر گونه اقدام علیه ایران اسلامی به ضرر دشمن است و در ابعاد گوناگون سبب ایجاد ناامنی برای دشمن می‌شود.

محمدی‌زاده، بوشهر را یک استان مهم نظامی در کشور معرفی کرد و افزود: بزرگترین پایگاه‌های نظامی کشور در استان بوشهر قرار دارد و در هشت سال دفاع مقدس این استان در جبهه‌های زمینی، هوایی و دریایی نقش ویژه و مهمی ایفا کرد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *