امروز: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

امام جمعه بوشهر: بصیرت ملت ایران توطئه های دشمن را خنثی می‌کند

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری درسومین آئین سراسری تجلیل و تکریم یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت کشور افزود: دشمن در ابتدا می اندیشید با این تهاجم سخت کار انقلاب و ایران را یک سره کند اما مقاومت ملت، بصیرت ایمانی و مجاهدت میدانی باعث شکست آنها شد.

وی اظهار کرد: امروز دشمن تصور می‌کند با تهاجم نرم سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی می‌تواند انقلاب ایران را دچار بحران کند به همین دلیل جبهه تهاجم دیگری از نوع نرم، تحریم اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در حوزه‌های مختلف ایجاد کرده است.

صفایی بوشهری ادامه داد: دشمن در تلاش است با تخریب فکرها و اندیشیه ها با هدف مدیریت ادارکی فکرها، انسانی بسازد که غرب می‌خواهد به همین دلیل فضای مجازی و رسانه را برای تخریب هویت دینی و ملی مردم در اختیار گرفته است.

وی افزود: امروز دشمن تهاجم اقتصادی را به شکل تحریم اعمال می‌کند، تهاجم سیاسی را در قالب فتنه‌ها، در عرصه علم و فناوری دانشمندان بزرگ کشور را ترور، مسائل علمی را ممنوع و دانش هسته ای و هوا و فضا را دچار بحران می‌کند با این شکل می‌خواهد مملکت را دچار تسلیم کند. 

امام جمعه بوشهر گفت: آمریکا، انگلیس، کشورهای اروپایی، آمریکایی و مرتجع منطقه باید بدانند رزمندگان این سرزمین هستند و هر اقدام آنها با مقاومت پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و جوانان انقلابی روبرو می‌شود.

صفایی بوشهری ادامه داد: این گردهمایی و همایش تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس بزرگداشت و نمادی برای کسانی است که در سخت‌ترین شرایط این انقلاب ایمان خود را نشان دادند و با جهاد راه خدا را در جامعه اسلامی نهادینه کردند.

وی با بیان اینکه شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان مایه افتخار ایران اسلامی هستند گفت: انقلاب ایران اسلام ناب محمدی (ص) را بعد از قرن‌ها انقراض و کناره گذاری احیا کرد و همان دشمنانی که در صدر اسلام در مقابل پیامبر خدا صف کشیدند در مقابل این انقلاب هم صف آرایی کردند و همانطور که اسلام در صدر پیروز شد این انقلاب نیز با ایمان و مجاهدت بر دشمنان خود فائق آمد و پیروز شد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه تاریخ استان ولایتمدار بوشهر به خود بزرگانی دیده است که مایه افتخار هستند اظهار کرد: بزرگان این استان هموراه در مقابل استعمار و استبداد ایستادند و حماسه آفریدند و ابرقدرت‌ها را شکست دادند.

وی افزود: نادر مهدوی ها و علیرضا ماهینی ها از شهدای استان بوشهر در خط ولایتمداری، مجاهدت، بصیرت، بیداری و شهادت طلبی جان در راه دین و میهن گذاشتند امروز نیز اگر کوچکترین تجاوزی از هر راهی به ایران از استان بوشهر صورت گیرد هزاران رئیسعلی دلواری حضور دارند و خلیج فارس را به گورستان آنها تبدیل می‌کنند.

صفایی بوشهری تاکید کرد: این عهد و پیمان رزمندگان است که تا هستیم در خدمت ولایت هستیم و یک قدم از حفظ حریم انقلاب، آرمان‌ها و ارزش‌هایی که امام راحل بنا نهادند عقب نمی‌نشینند.

امسال همزمان با سراسر کشور از ۱۷ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس در استان بوشهر تجلیل شد.

امام جمعه بوشهر: بصیرت ملت ایران توطئه های دشمن را خنثی می‌کند

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *