امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

واکنش شمسایی به سئوالAFC و گلایه از ساعت برگزاری دیدار با ویتنام

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در کنفرانس خبری قبل از بازی ویتنام در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا گفت: برای یک بازی خوب و تماشاگرپسند آماده‌ایم. با تیم ویتنام که با مربی بسیار خوبی که در گذشته هم توانسته تیم آرژانتین را قهرمان جهان کند، دیدار خواهیم داشت.

شمسایی گفت: از نظر من بازی در مرحله حذفی بازی مرگ و زندگی است، در صورت برد به مرحله بعدی صعود می‌کنیم و در جمع چهار تیم برتر فوتسال آسیا قرار می‌گیریم و در صورت باخت هر تیم به کشور خود برمی گردد. ما در این بازی حق اشتباه نداریم و تمام تلاشمان را برای پیروزی و برد ویتنام می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به سوال سایت AFC مبنی بر صحبت‌های سرمربی تیم ویتنام که در نشست خبری قبل بازی اعلام کرده است که تیم ایران مهاجمان خوبی دارد و تیم ویتنام هم در دفاع خوب است، گفت: این دیدار، تفاوت دو تیم با دو شکل از بازی است، تیم ایران تشنه تهاجم و گل زدن و تیم ویتنام هم خیلی در دفاع کردن سخت کوش هستند. قطعاً دو تیم خیلی خوب بازی همدیگر را آنالیز کرده‌اند. به نظر من این از زیبایی‌های بازی فردا برای تماشاگران است.

شمسایی افزود: ساعت بازی فردا از قبل برنامه ریزی شده است. تیم ایران در مرحله حذفی مسابقات ساعت ۱۱ به وقت محلی و ۱۱:۳۰ به وقت تهران صبح فردا بازی خواهد کرد. من به یاد ندارم که در این ساعت مسابقه‌ای در این سطح برگزار بشود. در این شرایط ما باید طبق قوانین برگزاری مسابقات ساعت ۹:۳۰ صبح در ورزشگاه باشیم و بازیکنان باید از ساعت ٧ صبح آماده بازی باشند. به عنوان سرمربی نمی‌توانم بپذیرم که در این مرحله از مسابقات، ساعت بازی صبح به این زودی باشد. ضمن اینکه باید اذعان کنم در مورد امکانات برگزاری مسابقات و میزبانی کشور کویت تمام موارد ایده آل و فوق العاده بوده است.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *