امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

کل آسیا سراغ بهترین بازیکنان ما را می‌گیرند/ این تیم برای من نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال درباره آخرین وضعیت تیم ایران در فاصله دو روز مانده تا اولین دیدارتیم ملی گفت: همه چیز ایده آل است، تیم در آرامش کامل به سر می‌برد و تمرینات به خوبی انجام می‌شود. با تمهیداتی که سرپرست تیم ملی در نظر گرفته‌اند، حسین طیبی و مسلم اولاد قباد نیز به جمع ما اضافه می‌شوند.

شمسایی تصریح کرد: خوشبختانه همه چیز دست به دست می‌دهد تا با پشت سر گذاشتن بهترین شرایط، برای یک تقابل بسیار جذاب و دیدنی در مسابقات آسیایی آماده شویم. از نگاه ما بازیکنانی که حقشان بود به مسابقات آسیایی راه پیدا کردند، امیدوارم خانواده فوتسال بداند که این تیم برای همه است و برای وحید شمسایی شخصاً نیست.

سرمربی تیم ملی که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو کرده است، به تغییرات اخیر در این تیم هم اشاره کرد و گفت: بعد از اتفاقی که افتاد و مصطفی نظری -مربی دروازه بان های تیم ملی- یکی از نفرات ارزشمند کشورمان از ما جدا شد، فدراسیون فوتبال در تلاش است تا اصغر قهرمانی یکی از بازیکنان و مربیان اسبق تیم ملی به جمع ما اضافه شود.

شمسایی گفت: فراموش نکنیم این جوانانی که امروز میانگین سنی‌شان بین ۲۵ تا ۲۶ سال رسیده، مقدمه‌ای برای یک شروع جدید برای نسل بعدی است و امیدوارم بتوانند جای پای بزرگان بگذارند.

سرمربی تیم ملی در پایان تاکید کرد: همه آسیا سراغ بهترین‌های آسیا در گذشته را -بازیکنان سابق ایران- می‌گرفتند. تمامی آن بازیکنان قدیمی روزی به جای بازیکنان دیگر آمدند. جامعه فوتسال ما باید به این موضوع که جوانان ما با تمام وجود تلاش می‌کنند تا افتخار آفرین باشند، احترام بگذارد. آنچه که برای من حائز اهمیت است، نظم، انضباط و هدفمند بودن کارم بوده و فقط به فوتسال نگاه کردم. من مطمئنم که این جوانان آمده‌اند که کار بزرگی کنند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *